شش مشکل رایج گوشی هوشمند LG V10 و راه‌های برطرف کردن آنها

همان‌طور که مستحضر هستید ال‌جی سال گذشته علاوه بر جی 4، پرچم‌دار دیگری با نام V10 را با مشخصات سخت افزاری قابل قبول و ویژگی منحصربه‌فرد به کار گیری دو صفحه‌نمایش را راهی بازار کرده است. ما در مطلبی جداگانه به طور مفصل به بررسی قابلیت‌های این گوشی هوشمند پرداخته‌ایم و در همین راستا نیز در نظر داریم در ادامه شش مشکل رایج گوشی هوشمند LG V10 و راه‌های برطرف کردن آن‌ها را مرور کنیم.

51

مشکل اول: پرش تصویر

LG-V10-Hands-On-24-840x560-600x400

همان‌طور که در جریان هستید شرکت سازنده بالای نمایشگر اصلی این گوشی، از یک نمایشگر کو‌چک‌تر دوم استفاده کرده که 2.1 اینچ اندازه و رزولوشنی حدود 1040 در 160 پیکسل دارد. به گفته‌ی ال‌جی، گوشی V10 از این نمایشگر برای نمایش اعلان‌ها و میان‌برها استفاده می‌کند. برای محافظت از این دو نمایشگر دو لایه از محافظ‌های گوریلاگلس استفاده شده است. شنیده می‌شود که برخی از کاربران در هنگام استفاده از این گوشی، با مشکل پرش تصویر به طور متناوب نمایشگر روبه‌رو شده‌اند که در برخی موارد نیز مشکل کم نور شدن نمایشگر گزارش شده است.

راه‌حل کاربردی: شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مشکل به موجب بهینه نبودن اپلیکیشن پرداخت Paypal در گوشی مذکور به وجود می‌آید، از این رو اگر بر روی V10 شما نیز این برنامه در حال حاضر نصب شده است، آن را برای امتحان هم که شده پاک کنید. البته ناگفته نماند که در شرکت توسعه دهنده وعده رفع این مشکل را در نسخه بعدی اپلیکیشن Paypal داده است.

اگر پس از پاک کردن اپلیکیشن پرداخت Paypal کماکان با مشکل پرش تصویر روبه‌رو شدید، بایستی در لیست اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی V10 خود بازنگری کنید. برای شناخت اپلیکیشن مقصر بهتر است گوشی خود را در حالت safe mode که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد قرار داده و یا اینکه هر اپلیکیشنی که تا پیش از نصب آن با مشکل پرش تصویر مواجه نشده بودید را حذف کنید. در حالت کلی مشکل مورد بحث ریشه سخت افزاری نداشته و صرفاً به دلیل سازگار نبودن برخی اپلیکیشن ها با نمایشگر دوم آن رخ می‌دهد.


مشکل دوم: عملکرد حسگر اثر انگشت

ال‌جی V10 نیز از حسگر اثر انگشت برای تشخیص هویت کاربر استفاده می‌کند اما این شیوه چندان کارآمد نبوده و حفره  امنیتی دارد که به‌وسیله آن کاربران غیرمجاز قادر هستند اثر انگشت خود را به لیست اسکن‌ اثر انگشت‌های ثبت شده در سیستم اضافه کنند و به راحتی با اثر انگشت خود به گوشی وارد شوند.

راه‌حل پیشنهادی: خوشبختانه شرکت سازنده با شناخت این مشکل، یک بسته به‌روزرسانی منتشر کرده است که سرعت، دقت و کیفیت عملکرد حسگر اثر انگشت V10 را افزایش می‌دهد، با این حال کاربران تنها در حال حاضر می‌توانند با تأملی ستودنی مدت زمان طولانی‌تری انگشت خود را برای اسکن بر روی سنسور قرار دهند ضمناً به خاطر داشته باشید که در حین انجام این کار باید قسمت فلزی این گوشی را هم در دست داشته باشید. از تمیز و خشک بودن انگشت خود هم اطمینان حاصل کنید. ترفند دیگری که می‌تواند با آن عملکرد کلی حسگر اثر انگشت V10 را افزایش دهد، تنظیم مجدد بخش احراز هویت دستگاه از طریق این قطعه می‌باشد.


مشکل سوم: ثابت ماندن آیکون‌های قسمت سمت چپ بالای صفحه‌نمایش

بر اساس گفته بسیاری از خریداران گوشی هوشمند V10، در برخی از اپلیکیشن ها که در جهت نمایش اعلانیه‌های خود از آیکون‌هایی همچون فِلِش و یا سه نقطه در گوشی سمت چپ بالای صفحه استفاده می‌کنند شاهد وجود نقص هستیم.

راه‌حل پیشنهادی: این مشکل مکرراً دیده شده از این رو اگر با آن مواجه شدید قبل از هر کاری اپلیکیشنی که در آن مشکل مورد بحث مشاهده کرده‌اید را مجدد نصب نمایید و یا آن را آپدیت کنید. این مشکل اغلب برای افرادی که از فیس‌بوک مسنجر استفاده می‌کنند رخ می‌دهد، با این حال اگر پس از نصب مجدد آن هنوز هم با مشکل  ثابت ماندن آیکون‌های قسمت سمت چپ بالای صفحه‌نمایش مواجه شدید بهتر است پس از بردن دستگاه به حالت safe mode، تمام اپلیکیشن‌هایی که فکر می‌کنید پس از نصب آن با مشکل مذکور روبه‌رو شده‌اید را لغو نصب کنید.


مشکل چهارم: سوییچ خودکار میان شبکه وای‌فای و دیتای سیم‌کارت

اغلب اپراتورهای تلفن همراه به دلیل استفاده از تجهیزات گران قیمتی که برای ارائه خدمات اینترنت پر سرعت تهیه می‌کنند، بهای بیشتری را نسبت به شرکت‌های ISP برای رساندن شبکه‌اینترنت به کاربران طلب می‌کنند از این رو مقرون‌به‌صرفه نیست که در منزل و مکان‌هایی که امکان استفاده از اینترنت ADSL  هست از شبکه دیتای سیم‌کارت استفاده کنید. با این پیش زمینه شاید برایتان جالب باشد که بدانید سیستمی در گوشی V10 مورد استفاده قرار گرفته است که به طور خودکار اگر کیفیت اینترنت شبکه وای‌فای متصل شده در حد انتظار نباشد آن را قطع کرده و به برای ادامه کار از دیتای سیم‌کارت استفاده می‌کند.

راه‌حل تست شده: بررسی‌های به عمل آمده نشان می‌دهد که خوشبختانه امکان غیر فعال کردن دستی قابلیت سوئیچ خودکار میان شبکه وای‌فای و دیتای سیم‌کارت در بخش تنظیمات تعبیه شده است. بدین منظور ابتدا مسیر Settings – Wi-Fi settings – Advanced را دنبال کرده و سپس یکی از گزینه‌های  “Avoid bad Wi-Fi connections,” یا “automatically switch to mobile data.” را خاموش کنید.

البته ناگفته نماند که در برخی مواقع دیده شده که این معضل صرفاً به دلیل مشکلات سخت افزاری رخ می‌دهد، از این رو اگر راه‌حل های یاد شده نتوانست مشکل را حل کند، بهتر است به نمایندگی مجاز و یا یک تعمیر کار مراجعه کنید.


مشکل پنجم: از کار افتادن لمس نمایشگر پس از قطع تماس

به نظر می‌رسد ال‌جی آن‌طور که باید نتوانسته دو نمایشگر این گوشی را با یکدیگر مَچ کند، زیرا گزارش‌های مکرر گویای آن هستند که شاهد از کار افتادن نمایشگر دوم V10 پس از قطع مکالمات صوتی هستیم.

راه‌حل پیشنهادی: به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به عدم عملکرد صحیح حسگر مجاورت باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود که اگر از قاب محافظ صفحه‌نمایش استفاده می‌کنید، قسمتی که روی این حسگر را پوشش می‌دهد برش دهید. علاوه بر این برای اطلاع از وضعیت کاربرد حسگر مجاورت گوشی خود می‌توانید از اپلیکیشن Aida64 استفاده کنید. البته ناگفته نماند که همچون مشکلات قبلی، شاید ریشه این مشکل نیز در سازگار نبودن برخی اپلیکیشن‌های نصبی باشد، از این رو بار دیگر گوشی خود را به حالت safe mode برده و سپس برنامه‌های مشکوک را حذف کنید.


مشکل ششم: کارکردن نامطلوب بخش اتصالات دستگاه

برخی مواقع ممکن است در هنگام اتصال به شبکه وای‌فای و یا جفت شدن با دستگاه‌های جانبی از طریق بلوتوث با خطاهای عجیب و غریب روبه‌رو شوید. ال‌جی V10 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و گزارش‌های دریافتی حاکی از آن‌اند که برخی دارندگان این دستگاه با مشکل کارنکردن مطلوب بخش اتصالات دستگاه مواجه شده‌اند.

راه‌حل های پیشنهادی: در اغلب مواردی که کاربران با این دست از مشکلات روبه‌رو می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم که دستگاه خود را یک بار ریست نرم‌افزاری کرده و یا راه‌اندازی مجدد نمایند. علاوه بر این ممکن است بخش Power saving تأثیر مستقیمی بر عملکرد مطلوب این بخش داشته باشد، از این رو پیشنهاد دوم ما غیرفعال کردن آن است.

بخش اتصالات هوشمند را هم بررسی کنید تا از هرگونه مورد تداخلی با Wi-Fi، در این قسمت هم مطمئن شوید. از برنامه‌های رایگانی همچون Wifi Analyzer، استفاده کنید تا مطمئن شوید که شبکه مورد استفاده شما خیلی شلوغ نیست. اگر روش‌های یاد شده کارساز نبودند، بهتر است تنظیمات روتر مورد نظر را بار دیگر در گوشی ثبت کنید. بدین منظور ابتدا مسیر Settings – Wi-Fi را طی کرده و پس از انتخاب شبکه مورد نظر گزینه “Forget” را انتخاب کنید. اکنون اگر خواهان اتصال مجدد به این شبکه باشید، از شما رمز عبور مجدد خواسته می‌شود.

همچنین اگر متوجه شدید شبکه‌ای که اکنون در آن هستید، شلوغ است، کانال دیگری را انتخاب کنید. اگر مودم شما از فیلتر MAC، استفاده می‌کنند آن را خاموش کنید و یا گوشی خود را به آدرس آن اضافه کنید. به‌روزرسانی firmware روتر از دیگر ترفندهایی است که هنگام مواجه شدن با این مشکل کارساز است.

راه‌حل های مربوط به بلوتوث

بهتر است قبل از اعمال هرگونه تنظیمات جدید در هنگام به مشکل خوردن در بخش اتصال از طریق بلوتوث ابتدا به دفترچه راهنمای گوشی مراجعه کنید و یا کانکشن از قبل متصل شده را بار دیگر تنظیم کنید. مطمئن شوید که آی‌پی دستگاه شما در لیست سیاه شبکه‌ای که خواهان اتصال به آن هستید قرار نگرفته است. به مسیر Settings – Bluetooth رفته و تمامی وسایلی که با گوشی خود تا پیش از این جفت کرده‌اید را پاک کنید.


ترفندهای کاربردی: ریست نرم‌افزاری، ریست سخت افزاری، پاک کردن پارتیشن کش و حالت کنترل سخت افزار

ریست نرم‌افزاری: یکی از معضلات گوشی‌های تمام لمسی، نبود امکان فرمان دهی در صورت غیر فعال شدن لمس نمایشگر می‌باشد. اگر برای V10 شما نیز این اتفاق رخ داد، بهتر است دکمه پاور را به مدت 10 ثانیه به طور پیوسته نگاه داشته تا گوشی ریست شود. البته خارج کردن باتری گوشی نیز از دیگر ترفندهایی است که در این گونه مواقع کارساز است.

ریست سخت افزاری: برای انجام این کار که تمامی برنامه‌های و تنظیمات گوشی را به حالت کارخانه باز می‌گرداند ابتدا گوشی را خاموش کرده و سپس دکمه کم کردن صدا را همزمان با دکمه پاور به طور مستمر نگاه داشته تا جایی که لوگوی ال‌جی بر روی نمایشگر نمایان شود؛ در این لحظه دکمه پاور را یک بار رها کرده و بار دیگر بفشارید تا به منوی ریست فکتوری هدایت شوید. اکنون می‌توانید از دکمه‌های تغییر صدا و پاور برای جابه‌جا شدن میان گزینه‌های منوی مورد نظر استفاده کنید.

Safe Mode: با روشی که در قسمت قبلی بیان کردیم، ابتدا گوشی خود را ریست کرده با این حال در هنگام نمایش لوگوی شرکت سازنده این بار دکمه کم کردن صدا را تا زمانی نگاه دارید که به صفحه خانگی هدایت شوید. البته اگر مایل به این کار نبودید، به طور عادی نیز می‌توانید در هنگام روشن بودن گوشی دکمه پاور را به طور مستمر نگاه داشته و پس از آن در بین گزینه‌های نمایش داده شده ابتدا “Power off” و سپس OK را انتخاب کنید. پس از اعمال این دستور گوشی شما یک بار ریست شده با این حال در حالت Safe Mode بوت خواهد شد.

Hardware control mode: اگر به هر دلیلی لمس گوشی شما از کار افتاده باشد، با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانید برخی از فرمان اصلی را از طریق دکمه‌های سخت افزاری اعمال کنید. بدین منظور دکمه پاور را همزمان با هر دو دکمه تغییر صدا به مدت 10 ثانیه نگاه دارید تا حالت Hardware control mode فعال شود. اکنون قادر خواهید بود با دکمه‌های تغییر ولوم برخی اقدامات از جمله پاسخ گویی یا رد کردن تماس و یا غیر فعال کردن هشدار گوشی را انجام دهید.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

51 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    سلام تقریبا دو سال پیش ال جیv10 داشتم ک یهو خاموش شد ازاونجایی ک گوشی دیگه داشتم ب تعمیرکار نشون ندادم ینی گذاشتم تو کمد کسی راهکاری داره یا میدونه دلیل ناگهانی خاموشی چیه

  2. ناصر می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید من گوشی الجی وی 10 دارم این واخر تو شارژ زیاد کار کشیدم ازش واسه همون یبار تو ستم خوابید روشن که میکنم رو لوگو گیر میکنه اونم باید حتما شارژ باشه .شارژ هم که صل میکنم هی ارم و باطری نشون میده ولی بیشتر از 6 درصد نمیره بالا خواهشا راهنمایی کنین دردش چیه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      مشکل احتمالا سخت‌افزاری و از باطریه. بهتره گوشی رو به یک تعمیرکار مطمئن نشون بدید

  3. مهدی می‌گوید

    سلام من الجی وی ۱۰ دارم و چند وقته که بیشتر از چند دیقه ازش استفاده می کنم هنگ می کنه به صورتی که صفحه گوشیم دیگه تکون نمیخوره و بعد از چند ثانیه خاموش میشه
    لطفا راهنمایی کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      به نظرم یک بار ریست فکتوری کتید. البته مراقب پاک شدن اطلاعات روی گوشی باشید. بعد اگر درست نشد مشکل به احتمال زیاد سخت افزاری هست

    2. صالحی می‌گوید

      هاردگوشیت سوخته

  4. fateme می‌گوید

    سلام من گوشی وی10 دارم پرش صفحه پیدا کرده گفتن پیکسلش مشکل پیدا کردن نظرتون تعمیر کنم یا نه؟

  5. مریم می‌گوید

    سلام لطفا جواب من. بدین خواهشا
    گوشی ال جی v10 دارم خیلی راضی بودم الان حسگر اثر انگشتش از کار افتاده چیکار کنم

  6. 14261 می‌گوید

    باسلام من گوشیمv10هستش اومدم سیمکارت دیگه ای گذاشتم نخوند بعد دواره اومدم سیمکارت خودمو گذاشتم خونده ولی انتن نمیده و توی تنظیمات سیمکارت میرم درست مشخصاتو اورده ولی نوشته سرویس موجود نیس بنظرتون مشکل کجاست اخه هرچقدرم خاموش میکنم دواره سیمکارتو در میارم میزارم بازم همینه
    میشه سریع تر جواب منو بدید
    ممنون

    1. SAJAD می‌گوید

      داداچ IMEI دستگاهت پاک شده واسه امتحان برو تو تنظیمات ببین پاک شده یا نه

  7. مینا می‌گوید

    باسلام
    من LG V۱۰ دارم یک هفته بعد از خرید اتصالش به شبکه wifi, shareit,…قطع شده چکار باید بکنم فلش هم شده ولی درست نشده لطفا مرا راهنمایی کنید آیا امکان تعمیرش هست ممنون میشم در ایمیلم پاسخ دهید

  8. علی می‌گوید

    باسلام
    من LG V۱۰ دارم یکماه بعد از خرید، متاسفانه بیشتر اوقات پیام باتری نامعتبر invalid batery میزنه وگوشی بمحض روشن شدن، خاموش میشود. علت رو نمیدونم لطفا راهنمایی کنید.
    سپاسگزارم

    1. رضا می‌گوید

      مشکل سی پی یو داره دوست عزیز ببنده تعمیرکار موبایلم اکثر الجی ها مشکل سی پی یو دارند

  9. محمد می‌گوید

    سلام من خودم اس هفت اج دارم و پدرم هم ال جی جی ۵ داره
    ماهم از مشکل سایه رنج میبریم !!
    بنظر شما ها باید چیکار کنیم ؟؟

  10. pb می‌گوید

    دوستانی که با مشکل سایه انداختن تصویر مواجهند. برنامه دارکرپرو رو نصب کنن و بعد از فیلتر تصویر استفاده کنن. که رنگ این فیلتر بستگی به خودشون داره. من الان با فیلتر سیاه گوشیم بدون سایه س. ضمنا گوشیم جی فوره.

  11. مرتضی می‌گوید

    سلام من گوشیم چند هفته هست عوض کردم v10خریدم ولی شارژش بیشتر از دوساعت نمیمونه گوشیم پلمپ خریدم لطفا راهنمایی کونید از طریق جیمیلم ممنون میشم

  12. محسن می‌گوید

    سلام ال جی وی10 دارم ویبره یاهمان بیصدای گوشی ازکار افتاده نه که کامل ازکار افتاده باشه فقط بعضی مواقع یک لرزشی میکنه باید چکارکنم راهنمایی کنیدتشکر.

  13. abotaleb می‌گوید

    من گوشیم گلکسی اس6 هست و این مشکل سایه افتادن و اثار یه برنامه دیگه مخصوصا وقتی \ش زمینه روشن باشه مثل سفید خالص کاملا مشخصه واقعا هرکس راهی جز تعویض پنل و تاچ بلده کمک کنه دعاش میکنم

  14. Shima می‌گوید

    سلام من گوشی. الی جی v 10 ام بعضی وقتها ک به دیتا یا در موارد کمی وقتی به وای فای وصل میشم خودش ریستارت میکنه چرا اینجوری میشه؟

  15. صادق می‌گوید

    گوشیها ابجی بدرد نمیخوره چند مدل گوشی الجی اینطور شده

  16. صادق می‌گوید

    سلام من حدود یک سال گوشی v10 دارم ولی الان گوشی خاموش شده دیگ روشن نمیشه چه کار باید کرد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به نمایندگی الجی مراجعه کنید

  17. Hamed می‌گوید

    چندروزه فست شارژ گوشیم از کارافتاده و دکمه ولومش بعضی وقتهاازکار میفته وقتی روشن خاموش میکنم درست میشه احتمال داره ویروسی شده باشه بافلش حل بشه ؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فست شارژ ممکنه با تعویض کابل درست بشه

  18. محمد می‌گوید

    سلام.
    ببخشید منم گوشی V10 رو گرفتم ولی قسمت اپدیت سنترش روچک میکنم اپدیت مربوط اندروید شیش نمیاد و مینویسه که از اخرین نسخه استفاده میکنید.
    اگه میشه راهنمایی کنین لطفا..
    ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به نمایندگی مراجعه کنید تا فلش کنند

  19. Shadmehr می‌گوید

    سلام ادمین جان..چرا جواب سوال منو نمیدی??یکماه هست ک پرسیدم..جوابی نگرفتم…لطفا اگه خودتونم جوابشو نمیدونید بپرسید ممنون میشم دادا

  20. امیررضا ک می‌گوید

    سلام . منم همین مشکل سایه شدن برنامه هارو دارم . یعنی انقدر اعصابم خراب شده تو فکر تعویض گوشیم اگه درست نشه . راهی برای درست کردنش هست؟ ممنون میشم جواب بدید

  21. Shadmehr می‌گوید

    سلام دوستان من 1هفته هست ک v10خریدم..وقتی تماس میگیرم و یا استعلام موجودی شارژ میکنم رو صفحه نمایشگر ی سری خط خطی های پی در پی میاد…ب محضی ک تماسمو قطع میکنم درست میشه..خاستم ببینم مشکل چیه??سخت افزاری هست یا نرم افزار???باید چیکارش کنم????
    قبل ازین هم جی4داشتم بعد ی مدت همین مشکل براش پیش اومد ریستارتش کردم همه چی حذف شد..و مشکل ب کل حل شد…اما این وی 10تازه خریدم فک نمیکنم با ریستارت کردن مشکلشو حل بشه..توروخدا کمکم کنید ممنون میشم

    1. فردین می‌گوید

      من هم بعد از اپدیت ب اندروید 6 دچار همین مشکل شدم با ریست کردن درست نشد نمیدونم چکارش کنم 10 روزه خریدم ولی اشتباه کردم ب 6 اپدیت کردم

    2. محمد می‌گوید

      سلام باید ببری گارانتی مشکلش از هاردشه

  22. hamze می‌گوید

    سلام من سه ماهه این گوشی رو خریدم مرتبا داغ میکرد و ببعضی وقت ها هم سنگین کار میکرد ولی الان دو روزه که گوشی خاموش شده و دیگه بالا نمیاد و روی لوگوی ال جی میمونه اگه کسی اطلاعاتی برای درست شدن گوشی داره ممنون میشم راهنمایی کنید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      دوست عزیز نمیشه از اینجا کمک کرد باید به متخصص نشون بدید

    2. Shadmehr می‌گوید

      دوست عزیز…مشکل از هارد گوشی هست…متاسفانه جی 4هم همین مشکل رو داره…و هیچ راهی ب جز عوض کردن بورد نداره…ک اینم اصلا مقروم ب صرفه و تضمینی نیست..

    3. امین می‌گوید

      گوشی من هم همین مشکل رو پیدا کرد و بورد باید کامل عوض میشد که حدود 400تومن هزینه داره

    4. جواد می‌گوید

      باسلام ،من v10دارم،گوشی من ازشب تا صبح بدون استفادە حدود 30درصد شارژ کم میکنە،میخواستم بپرسم آیا طبیعیه یا نه مشکل داره؟

      1. شهریار می‌گوید

        نه طبیعی نیست. یه برنامه داره باتری گوشیتو میخوره. حتما پیدا و غیرفعالش کنین چون عمر گوشیو کم میکنه. معمولا vpn ها این مشکلو ایجاد میکنن

    5. maede می‌گوید

      سلام…منم احتمالا مشکلم مشابه مشکل شماست
      گوشیم چنوقت پیش خاموش ک شد دیگه روشن نمیشد پیغام میداد و میرفت روی لوگو
      دوبار دادم درستش کردن بنظرم فلش ای سی کردن
      الان بعد چندروز دوباره خراب شده ظاهرا مشکل خیلی از گوشی های الجیه

  23. محسن می‌گوید

    سلام . من دو ماهه که گوشی رو خریدم . هیچ مشکلی نداشتم . اما امروز یهویی فست شارژش از کار افتاده . و خیلی کند شارژ میکنه .

  24. Saba می‌گوید

    سلام من الان 5 ماهه این گوشی رو خریدم و خیلی ازش راضی تا الان مشکلاتی که گفتید برام به وجود نیومده تنها مشکلی که داره خیلی زود شارژ خالی میکنه درصورتی که من استفاده ازش نمیکنم و نور صفحه همیشه رو 20 درصد هستش .این طبیعیه ؟

    1. Majid می‌گوید

      سلام . احتمالاً دیتا روشن هست.خاموش کنید.

  25. محسن می‌گوید

    سلام گوشی من مشکل باتری نامعتبر است میداد invalid battery
    وخاموش میشدبعدازچندماه یعنی هفته قبل هنگ کرد و خاموش شد.دبگه روشن نشد و نمیشه.شارژ میزنم گرمای شارژ شدنش رو احساس میکنم اما نمایش صفحه خاموشه. بردمدستگاه زدند گفت تا 17% بالا میاد دوباره خاموش میشه.بنظرتون نشکل کجاست؟ گارانتی هم نداره

    1. علی ارغوان می‌گوید

      به هر حال به نمایندگی مراجعه کنید شاید گارانتی با دریافت هزینه ای تعمیرات رو انجام بده

  26. امیرعرفان می‌گوید

    مشکل ماندگاری صفحه رو دارم من با v10 یعنی صفحه های قبلی که رفتم رو به صورت سایه نشون میده!
    اگر کسی راه حلی داشت ممنون میشم در جریان بزاره بنده رو

    1. Majid می‌گوید

      من خودم v10دارم و با این مشکل روبرو هستم.میگن از رام و سی پی یو هست . روی هم قرار گرفته داغ میکنه.باید ببریم نمایندگی

  27. محسن می‌گوید

    سلام میخوستم در مورد الجی کا 10 بدونم بنظرم یه مشکل سخت افزاری داره .سنسوری که جلوی. گوشیه مدام روشنه میتونید وقتی که گوشی قفله. اونو ببینید کافیه از داخل دوربین یه گوشی دیگه بهش نگاه کنید یه نوری عین مادون قرمز که تو دوربین دیده میشه.هیچ گوشی دیگه ای اینجوری نیست .

    1. علی ارغوان می‌گوید

      مشکلی نداره برای تشخیص مجاورت هست وقتی توی جیب یا کیف قرار می گیره

  28. لیمو می‌گوید

    خیلی عجیبه من هیچ کدوم از این مشکلات رو نداشتم.و از بدو ورود این گوشی به ایران دارم استفاده میکنم ازش.تنها مشکلش سایه ی صفحه ی قبلی رو نمایشگره که سایه میندازه .بعضی وقتا که خیلی استفاده میشه.چند ساعت مداوم.

    1. مهدي v10 می‌گوید

      با سلام من هم همین مشکل دارم لطفا حتما حتما اگرکسی می دونه راهنمایی کنه

      1. امیر می‌گوید

        دوستان عزیز مشکل سایه در گوشی های ال جی بخاطر استفاده از فناوری کوانتوم دیسپلی هست…

    2. بیژن می‌گوید

      منم بیشتر از یه ساله که دارم فقط مشکل سایه انداختن داره همین