قرعه‌کشی وایمکس مبین‌نت در عید فطر؛ هر نیم ساعت 10 برنده؛ 300 گیگ هدیه

مشترکین وایمکس مبین‌نت در عید سعید فطر با عضویت در کانال تلگرام مبین‌نت، می‌توانند هر نیم ساعت شانس خود را برای دریافت 300 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند.

0

در اطلاعیه شرکت ارتباطات مبین‌نت آمده است که این شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مشترکین عزیز به مناسبت عید سعید فطر در کانال تلگرام خود به نشانی Telegram.me/MobinNet_Telecom هر نیم ساعت 300 گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

بنابر اعلام این شرکت، در این کانال از ساعت 10 صبح تا 10 شب هر نیم ساعت به 10 نفر به قید قرعه یک ماه زمان و در مجموع 300 گیگ حجم رایگان تعلق خواهد گرفت.

مبین‌نت اعلام کرده که هر مشترک در صورت برنده نشدن می‌تواند در مرتبه‌های بعدی قرعه‌کشی شانس خود را امتحان کند و بعد از اتمام قرعه‌کشی هر مرحله، اسامی برندگان در کانال تلگرام مبین‌نت اطلاع‌رسانی خواهد شد. از عیدی مبین‌نت در تعطیلات عید سعید فطر لذت ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.