تیزر سامسونگ خبر از معرفی نسخه المپیک گلکسی اس 7 در 17 تیرماه دارد

مدتی‌ست سامسونگ اعلام کرده که قصد عرضه‌ی محدود نسخه‌ای با حال و هوای المپیک از گلکسی اس7 edge دارد و حدود 10 روز پیش بود که عکس‌های فاش شده از این نسخه‌ی اختصاصی را در فارنت منتشر کردیم. حالا تاریخ دقیق معرفی این مدل را نیز می‌دانیم.

0

همانطور که می‌دانید رفته‌رفته به المپیک تابستانی امسال نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و اوایل امسال بود که شایعاتی درباره‌ی معرفی نسخه‌ی المپیکی گلکسی اس 7 به گوشمان رسید. اصولاً شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه سعی بر استفاده از تمامی فرصت‌ها برای افزایش آمار فروش محصولات خود دارند و چه چیزی معروف‌تر از المپیک!

4ام تیر بود که Evleaks معروف، تصویری از این نسخه‌ی اختصاصی فاش کرد. به نظر می‌رسد از لحاظ سخت‌افزاری و قطعات داخلی، این نسخه هیچ تفاوتی با Galaxy S7 Edge نداشته باشد. اما در بدنه‌ی گوشی علایمی مربوط به المپیک می‌بینیم. مثلاً دکمه‌ی هوم گوشی دارای حاشیه‌ای طلایی‌ست و  دکمه‌های کناری نیز به رنگ‌های معروف حلقه‌های نشان المپیک هستند. در پشت دستگاه نیز شاهد رنگ آبی در حاشیه‌ی ماژول دوربین و ملحقاتش هستیم و همچنین لوگوی المپیک نیز خودنمایی می‌کند.

galaxy-s7-olympics

حالا یک شرکت تابعه‌ی سامسونگ در آلمان، تاریخ دقیق معرفی نسخه‌ی المپیکی گلکسی اس7 اج را 17 تیر ماه، یعنی چند روز دیگر، اعلام کرده‌است.

این اولین بار نیست که سامسونگ دست به ساخت مدلی اختصاصی برای المپیک می‌زند؛ بلکه 4 سال پیش نیز این شرکت برای بزرگداشت المپیک تابستانه 2012 لندن، نسخه‌ای از گلکسی اس3 و گلکسی نوت را به این واقعه‌ی ورزشی اختصاص داد و همچنین مدلی از گلکسی نوت 3 را برای المپیک زمستانه 2012 سوچی روسیه ساخت.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.