ادای احترام بلیزارد به طرفدار Overwatch که قبل از عرضه بازی فوت کرد

او بی‌صبرانه منتظر انتشار «اوورواچ» بوده و همیشه در مورد عرضه‌ی آن با دوستان خود صحبت می‌کرده است.

0

به‌روزرسانی اخیر Overwatch علاوه بر بهبود دادن بخش‌های بازی، حالت «بازی رقابتی» را نیز به آن اضافه کرد. این به‌روزرسان ابتدا برای رایانه‌های شخصی و سپس برای ایکس‌باکس وان منتشر شد. اما این همه‌چیز نبود.

بعد از این به‌روزرسانی، حالا یک مجسمه‌ی کوچک در نقشه‌ی Lijiang Tower یافت می‌شود که بلیزارد از آن برای اشاره کردن به یکی از هواداران که یک روز قبل از انتشار بازی فوت کرده بود استفاده کرده.

چیزی که بلیزارد  برای این طرفدار قرار داده مجسمه‌ی شخصی با لباس فضانوردی است که نام او به زبان چینی (Hongyu Wu) بر روی آن نوشته شده و بلیزارد بالای مجسمه‌ی او نوشته: “قهرمانان هرگز نمی‌میرند.”

این هدیه‌ی زیبای بلیزارد به معنای واقعی کلمه یک ادای احترام به این شخص است که شجاعانه جان خود را از دست داد. او کسی را دید که داشت موتورسیکلت یکی از دوستانش را می دزدید و سعی کرد تا آن شخص را تعقیب کند. زمانی که دزد را تعقیب می‌کرد با همان موتور دزدیده‌شده تصادف کرد و از شدت جراحات جان خود را از دست داد. این اتفاق در 23 ماه مه یعنی دقیقا یک روز قبل از انتشار بازی رخ داد.

طبق گفته‌های یکی از کاربران «رددیت» او بی‌صبرانه منتظر انتشار «اوورواچ» بوده و همیشه در مورد عرضه‌ی آن با دوستان خود صحبت می‌کرده است.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.