فاینال‌فانتزی با مبارزات نوبتی برای موبایل عرضه شد

می‌توانید امروز این بازی را به صورت رایگان از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید.

0

در ماه مِی اسکوئرانیکس اعلام کرده بود که Final Fantasy Brave Exvius (یک بازی موبایل معروف در ژاپن) برای غربی‌ها هم عرضه  خواهد شد. این بازی سرانجام امروز برای دستگاه‌های iOS و اندروید در ایالات متحده منتشر شد.

می‌توانید امروز این بازی را به صورت رایگان از اپ‌استور یا گوگل‌پلی دانلود کنید. سبک بازی اکش-نقش‌آفرینی و با مبارزات به‌صورت نوبتی است.

گیم‌پلی بازی به‌صورت حمله و ضربه زدن و استفاده از توانایی‌های جادویی است. همراه شدن با قهرمانان فاینال‌فانتزی و گشت و گذار در سیاهچاله‌ها و مناطق مختلف بازی و حتی احظار کردن کسانی مثل «شیوا» و «ایفریت» از دیگر نکات جالب در مورد گیم‌پلی بازی است.

در مورد داستان بازی گفته شده:

“مهار کردن قدرت کریستال‌ها، کامیابی بشریت و شکوفایی ملت‌ها… اما همان‌طور که روز جای خودش را به شب می‌دهد، این دوره‌ی صلح و شکوفایی نیز تنها توهی گذراست. حال که دنیا در سراشیبی سقوط قرار گرفته، دو شوالیه‌ی جوان از هر سو چیزهایی را می‌بینند که آن‌ها را به سوی تعقیب سایه‌ها رهنمون می‌شود. به این ترتیب عصر جدید کریستال‌ها آغاز می‌شود و همین‌طور عصر قهرمانانی که آن‌ها را نجات می‌دهند…”

به نظر می‌رسد Brave Exvius فعلاً گزینه‌ی بسیار خوبی است تا پیش از انتشار Final Fantasy XV در 30 سپتامبر عطش هواداران سری را کم کند.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.