هواوی در یک‌ چهارم ابتدایی سال 2016 بیش از 28 میلیون گوشی هوشمند فروخته است

با توجه به گزارش‌های منتشر شده اخیر می‌توان گفت هواوی کار و کاسبی سکه‌ای دارد، بد نیست بدانید هواوی در یک چهارم ابتدایی سال ۲۰۱۶ بیشتر از ۲۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسانده است.

0

هواوی در چند سال اخیر توانسته به خوبی در مقابل شرکت‌های رقیب قد عَلم کند و آمار فروش این شرکت نشان می‌دهد که هر سال عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته دارد. امسال نیز در سه ماهه اول سال جاری میلادی توانسته ۲۸.۳ میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند به فروش برساند که این میزان رشد ۶۵ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت را نشان می‌دهد.

جالب است بدانید از این آمار فروش، میزان ۲.۶ میلیون دستگاه مربوط به گوشی‌های پرچمدار P9 و P9 Plus بوده است. این گوشی‌های تراز اول فروردین ماه امسال روانه بازار شدند. اگر اخبار هواوی را دنبال می‌کنید حتما می‌دانید که سال گذشته نیز هواوی فروش بسیار خوبی در بخش موبایل داشت و گوشی‌های هوشمند این شرکت در مجموع فروشی حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ داشتند؛ در سال میلادی ۲۰۱۶ نیز هواوی امید دارد به لطف گوشی‌های پرچمدار خود به مجموع فروشی برابر با ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی همراه هوشمند دست پیدا کند.

البته پیش از این شایع شده بود که با توجه به شرایط فعلی بازار، هواوی هدف فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه را به ۱۲۰ میلیون دستگاه کاهش داده است؛ اما هواوی این شایعات را رد کرد و مجدد تاکید داشت که هدف فروش گوشی‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶ تغییری نکرده است. در مجموع باید گفت فروش ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی همراه به زبان آسان می‌آید و با این حساب باید دید تا انتهای سال میلادی جاری هواوی چه سیاست‌هایی را برای این میزان فروش بالا اتخاذ خواهد کرد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.