تماشا کنید: شماره نسخه 7.0 برای اندروید Nougat (نوقا) تأیید شد

گوگل شب گذشته سرانجام نام نسخه N اندروید را Nougat به معنای گز بادامی یا نوقا نامید. حالا ویدئوی منتشر شده از مجسمه این نسخه اندروید در مقر گوگل شماره نسخه هفتم را نیز تأیید کرده است.

0

با وجود این‌که اندروید N چند ماهیست معرفی شده و ویژگی‌های آن نیز مشخص شده اما گوگل به تازگی نام گز بادامی یا نوقا را برای این نسخه انتخاب کرده و حالا شماره 7.0 را نیز برای آن انتخاب کرده است.

به این ترتیب برخلاف نسخه‌های پیشین این‌بار خبری از نسخه 6.x وجود نخواهد داشت. اگر به خاطر داشته باشید اندروید آب‌نبات چوبی به نسخه 5.1 ارتقا یافت، بستنی ساندویچی 4.0 به‌روزرسانی‌های جلی‌بین و کیت‌کت را دریافت کرد و حتی نسخه‌های 2.0 و 1.5 نیز آپدیت‌هایی داشتند. به هر حال نام‌گذاری اندروید با یک شماره خاص معنای قابل توجهی ندارد و شاید گوگل قصد القا کردن این موضوع را دارد که Nougat یک آپدیت بزرگ خواهد بود و نه یک به‌روزرسانی جزئی.

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.