کاربران هدست Gear VR سامسونگ می‌توانند مسابقات المپیک را به‌صورت واقعیت مجازی تماشا کنند

سامسونگ تمرکز زیادی بر روی واقعیت مجازی دارد و از قرار معلوم کاربران هدست Gear VR قادر هستند مسابقات المپیک را به صورت واقعیت مجازی تماشا کنند.

0

سامسونگ فناوری نوظهور واقعیت مجازی را حسابی جدی گرفته است و در کنار ساخت هدست‌‌های واقعیت مجازی، در صدد تشویق و در دسترس قرار دادن محتوای واقعیت مجازی نیز هست، اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما به خبر تشویق فیلم‌سازان از جانب سامونگ برای ساخت محتوای مجازی بر خورده‌اید، این امر کاملا منطقی به نظر می‌رسد چرا که هر چه بیشتر محتوای جذاب برای واقعیت مجازی ایجاد شود کاربران بیشتری به سمت تجهیزات مشاهده واقعیت مجازی سوق پیدا می‌کنند و در نتیجه این امر مساوی با فروش و سود بیشتر Gear VR و سایر سخت‌افزارهای واقعیت مجازی سامسونگ است.

samsung VR Olympic 2016

از طرف دیگر زمان زیادی تا برگزاری مراسم المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی نمانده است و با توجه به این سیاست، کاملا مشخص است که سامسونگ این فرصت طلایی را برای عرضه محتوای واقعیت مجازی از دست نخواهد داد. تمام این موارد دست به دست هم داده‌اند تا مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو بهانه‌ خوبی برای کاربران Gear VR سامسونگ باشد تا این مسابقات را از طریق واقعیت مجازی تماشا کنند. به این ترتیب کاربرانی که هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ را خریداری کرده‌اند و از یکی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی که با واقعیت مجازی سازگار است نیز بهره می‌برند قادر به دسترسی به محتوای واقعیت مجازی المپیک ۲۰۱۶ ریو باشند. جالب است بدانید سامسونگ وعده داده تا ۸۶ ساعت از این مسابقات را به صورت واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار دهد. تولید محتوای واقعیت مجازی از مسابقات المپیک برای سامسونگ توسط شبکه معروف آمریکایی ان‌بی‌سی به عهده گرفته شده است. ناگفته نماند که محتوای واقعیت مجازی که از این طریق آماده می‌شود به صورت زنده نیست و با تاخیر پخش خواهد شد.

سامسونگ سعی کرده تا کاربران Gear VR چیزی از این مراسم را از دست ندهند و پخش مراسم افتتاحیه و اختتامیه، به همراه بازی‌های بسکتبال مردان، مسابقات ژیمناستیک، مسابقات دومیدانی، والیبال ساحلی، بکس، شیرجه و شمشیر بازی، از برنامه‌هایی است که سامسونگ وعده پخش واقعیت مجازی آنها را به کاربران Gear VR داده است. همان‌‌گونه که اشاره شد این برنامه‌ها را شبکه ان‌بی‌سی برای سامسونگ به صورت واقعیت مجازی تدارک خواهد دید و با این حساب، نصب اپلیکیشن NBC Sports بر روی گوشی سامسونگی که قرار است این برنامه‌ها را از طریق Gear VR اجرا کند، الزامی است.

با این حساب اگر اهل ورزش وهیجان هستید بدون شک تاریخ برگزاری المپیک ریو ۲۰۱۶ را می‌دانید در غیر این صورت هم بد نیست بدانید که این مراسم ورزشی بزرگ و باشکوه از تاریخ جمعه ۱۵ مرداد ماه شروع و ۳۱ مرداد ماه خاتمه می‌یابد. پس Gear VR خود را آماده کرده و در حین تماشای واقعیت مجازی المپیک ۲۰۱۶ ریو جای ما را هم خالی کنید.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.