اپ‌نت: PhotoDirector ابزاری عالی برای ویرایش عکس‌ها

اپلیکیشن PhotoDirector – PhotoEditor قابلیت‌های جذاب و متنوعی برای ویرایش عکس‌های شما دارد. این اپ دارای چهار بخش اصلی Edit برای ویرایش، Collage برای ساخت کولاژ، Template برای استفاده از قالب‌های از پیش آماده و Tutorials برای آموزش‌هاست.

0

در قسمت Edit اپلیکیشن 16 نوع ویرایش را در اختیارتان می‌گذارد:

Basic Edit: تنظیمات اولیه مثل کادر تصویر، برش چرخش عکس در جهت افقی و عمودی و همچنین آینه کردن را انجام میدهد.

:Adjust به تنظیمات جزئی‌تری پرداخته می‌شود مثل White Balance و Tone که رنگ‌ها را کدرو یا بازتر می‌کند. در قسمت Curve با ویرایش پیچیده و خاص‌تری سروکار خواهید داشت که عکاسان با آن‌ها آشنایی دارند. به این شکل که با انتخاب یکی از رنگ‌های اصلی آبی سبز و قرمز و یا انتخاب تمام طیف رنگ‌ها و تنظیم منحنی میزان شدت گرفتن رنگ‌های عکس را نسبت به رنگ‌های انتخابی تغییر دهید. در ادامه در بخش HSL می‌توانید اشباع رنگی و روشنایی را تغییر دهید.

در گزینه Saturation با انتخاب یک رنگ می‌توانید آن را در کل تصویر ثابت نگه داشته و رنگی بودن بقیه تصویر را کم و زیاد کنید و تا حد رسیدن به رنگ خاکستری ادامه دهید.

HDR سعی می‌کند محدوده دینامیکی عکس را تغییر داده و سایه‌ها را روشن‌تر کرده و جزئیات بیشتری را نیز از قسمت‌های روشن بیرون بکششد.. در نهایت در این قسمت با گزینه Vignette از قسمت دلخواه کادری بیضی شکل انتخاب کرده و با ثابت نگه داشتن رنگ این قسمت بقیه تصویر را تیره‌تر یا روشن‌تر کنید.

photodirector-1

در بخش‌های دیگر اپ خواهید داشت:

Fisheye: این قسمت افکتی شبیه به لنزهای Fisheye را شبیه‌سازی می‌کند.

Removal: در این بخش می‌توان بخش‌های ناخواسته عکس را حذف کرد.

Effects: بخش جذاب و پرطرفدار اپلیکیشن‌های ویرایش عکس هستند. در این اپ در طبقه بندی‌های متنوعی ازین امکان بهره خواهید برد.

Splash: در این بخش می‌توان یک رنگ را حفظ و بقیه رنگ‌ها را خاکستری کرد و یا به دلخواه هر رنگ را تغییر داد و در نهایت با Eraser پاک کرد.

Mirror: با قابلیت‌های متفاوتی نسبت به کابردهای این گزینه در سایر اپ‌ها روبرو هستید. تصاویر خود را به اشکال مختلف و چندتایی می‌توانید ویرایش کنید و حالتی شبیه به کالیدوسکوپ را با چند آینه شبیه‌سازی کنید.

photodirector-2

Blender و Overlays تصاویری به صورت پس زمینه وجود دارند که جلوه خاص‌تری به تصاویر شما می‌دهند و در واقع با ترکیب آن‌ها چیزی شبیه به تکنیک Double Exposure ایجاد خواهد شد.

Blur Tool: می‌توانید بخشی را به شکل دایره و یا نوار انتخاب کرده و سایر بخش‌ها را مات کنید.

Portrait Tool : یک قابلیت بسیار کابردی در این گزینه تنظیمات بر روی چهره است. به این صورت که شما می‌توانید پوست چهره را صاف‌تر کرده و یا قرمزی چشم‌های ناشی از فلش دوربین را برطرف کنید.

Instafill: این بخش برای تبدیل عکس‌های مستطیلی به مربعی و قراردادن آن‌ها در اینستاگرام طراحی شده است. بخش‌های دیگر تصویر به صورت خودکار پر خواهند شد.

گزینه‌های Pen Tools وText Tools ابزارهایی برای طراحی با دست روی عکس دارند. در قسمت اول خطوطی طرح‌دار برای جلوه بیشتر به عکس طراحی شدند که با لمس هر قسمت دلخواه می‌توانید این خطوط را ایجاد کنید و ابزار بعدی با فونت دلخواه نوشته موردنظر خودتان را روی تصویر حک کنید.

photodirector-3

در انتها با گزینه های Frame و Scence تصویر خود را در یک قاب قرار دهید و یا آن را به شیوه‌ای جالب بر روی بیلبوردهای خیابانی یا پرچم تماشاچیان فوتبال بگذارید!

قسمت Collage به شما امکان ایجاد یک کلاژ با تصاویر دلخواهتان را می‌دهد.

نسخه رایگان اپلیکیشن Photo Editor را می‌توانید از گوگل پلی و اپ استور دریافت کرده و یا نسخه کامل اندرویدی را از فارسروید دانلود کنید.

farsroid-button

app-store

download-google-play-button

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.