چگونه تنها در ۱۰ ثانیه سرعت آیفون یا آی‌پد خود را افزایش دهیم؟

اگر کاربر آیفون یا ‌آی‌پد هستید و از سرعت و عملکرد آن رضایت ندارید شیوه‌ای را معرفی می‌کنیم که با کمک آن تنها در ۱۰ ثانیه سرعت آیفون یا آی‌پد خود را افزایش دهید.

0

گوشی‌های آیفون به هر اندازه‌ هم که از لحاظ سخت‌افزاری مجهز باشند باز هم گاهی اوقات پیش می‌آید که در حین اجرای برنامه‌ها دچار مشکل و افت سرعت می‌شوند. بد نیست بدانید خالی کردن رم آیفون یا آی‌پد می‌تواند در بسیاری مواقع برای این مشکل شما کارساز باشد؛ از طرف دیگر این فرآیند زمان چندانی هم نمی‌برد. گاهی اوقات ممکن است اپلیکیشن‌ها در حین اجرا در رم به اصطلاح گیر کنند و با این حساب خالی کردن رم به راحتی مشکل کندی گوشی را در حین اجرای برنامه‌ها حل می‌کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات گوشی هوشمند را پس از کند شدن ریستارت می‌کنند. چرا که در حین انجام فرآیند ریستارت شدن گوشی، رم هم خالی و مجدد پر می‌شود. اما فرایند که معرفی می‌کنیم حتی از ریستارت کردن گوشی هم سریع‌تر است.

برای انجام این کار دکمه پاور را نگه دارید تا اینکه گزینه معروف Slide to Power Off نمایان شود. در این مرحله به جای اینکه گزینه‌های پیشنهادی را انتخاب کنید. دکمه Home را نگه دارید. اگر تمامی این مراحل را درست انجام داده باشید پس از چند ثانیه دوباره صفحه‌نمایش اصلی گوشی (Home Screen) نمایان می‌شود با این تفاوت که این بار رم گوشی خالی شده است. همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد این فرآیند برای آی‌پد و آ‌ی‌پاد تاچ هم جواب می‌دهد.

به این ترتیب اگر دکمه Home را دو بار لمس کنید لیستی از اپلیکیشن‌هایی که اخیرا باز شده‌اند نمایان می‌شود و می‌توانید اپلیکیشن دلخواه خود را اجرا کنید. طرفداران iOS بر این باورند که این سیستم‌عامل موبایل رم گوشی را به خوبی مدیریت می‌کند؛ اما اگر به هر دلیلی احساس کندی کردید به کار گیری این فرآیندی که توضیح دادیم ضرری ندارد.

fieldguide.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.