گلکسی نوت ۷ در دو نسخه با پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و اکسینوس ۸۸۹۳ عرضه خواهد شد

گلکسی نوت ۷ در راه است و جدیدترین شایعات منتشر شده از دو نسخه متفاوت از این گوشی تراز اول با پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و اکسینوس ۸۸۹۳ حکایت دارد.

3

طرفداران گوش‌های تراز اول سامسونگ به خوبی می‌دانند که گلکسی اس ۷ در دو مدل با پردازنده‌های مختلف روانه بازار شد، یک مدل از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و مدل دیگر به پردازنده اکسینوس ۸۸۹۰ مجهز است، بد نیست بدانید چیپست اکسینوس ساخت دست سامسونگ است. از قرار معلوم سیاست عرضه مدل‌های مختلفی از یک گوشی با پردازنده‌های متفاوت شامل حال گلکسی نوت ۷ هم می‌شود. با این حساب انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت ۷ که پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد را در کشورهایی نظیر آمریکا شاهد باشیم در حالی که مدل گلکسی نوت ۷ مجهز به پردازنده اکسینوس ۸۸۹۳ راهی کشورهای در حال توسعه شود.

در کنار استفاده از دو چیپست مختلف در گلکسی نوت ۷، شاهد انتشار مشخصات سخت‌افزاری این گوشی تراز اول سامسونگ هم هستیم. بنا به این اطلاعات گلکسی اس ۷ از صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن آن QHD است. این گوشی به لحاظ رم مجهز به ۶ گیگابایت رم است و در نسخه‌های ۶۴/۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت گلکسی نوت ۷ و سنسور ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو این گوشی خودنمایی خواهد کرد.

یو‌اس‌بی نوع سی و اندروید مارشملو نسخه ۶.۰.۱ سایر مشخصات بارزی هستند که در اطلاعات افشا شده از گلکسی نوت ۷ به چشم می‌خورند.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. پريسا می‌گوید

    گلکسی نوت 7!!!!! پس گلکسی نوت 6 چی؟

    1. مجید می‌گوید

      پریسا خانم مثل اینکه خبرها رو نمیخونی ؟! حیلی از دنیا عقبین

      1. پريسا می‌گوید

        بله من چند وقت مسافرت بودم خوش به حال شما که آپدیتی!!!! بعدشم مثل شما الاف نیستم صبح تا شب خبرا رو چک کنم .دلم میخواست اینجا در مورد تخصص خودمون بحث کنیم تاببینم شما از دنیا عقبی یا من