اپل واچ سال آینده با صفحه‌نمایش Micro LED عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید اپل واچ تنها محصول کنونی اپل با صفحه‌نمایش OLED است. حالا طبق شایعات ظاهراً اپل قصد دارد از نوع جدیدی از صفحه‌نمایش در اپل واچ سال آینده استفاده کند.

1

به گزارش DigiTimes اپل در ساعت هوشمند سال 2017 خود به جای OLED از فناوری Micro LED استفاده کرده و آیفون را به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید اپل برای اولین بار در اپل واچ برای کاهش مصرف انرژی از صفحه‌نمایش OLED در ساعتش استفاده کرده بود و 2 سال پیش نیز شرکت LuxVue مهم‌ترین تولیدکننده صفحه‌نمایش‌های Micro LED را خریداری کرد. ساخت صفحات نمایش Micro LED در حال حاضر دشوارتر و سخت‌تر از OLED بوده و امکان ساخت آن در اندازه‌های بزرگ وجود ندارد. به همین دلیل احتمالاً آیفون‌های سال 2017 از پنل‌های ساخت شرکت‌هایی مانند سامسونگ ساخته شده و تنها اپل واچ به Micro LED مجهز می‌شود.

هنوز مشخص نیست که اپل چرا قصد جایگزین کردن OLED با Micro LED را دارد اما می‌دانیم که این اتفاق در سال جای رخ نخواهد داد. همچنین به گفته وال استریت آیفون امسال نیز تغییرات زیادی نخواهد داشت اما آیفون سال آینده انقلابی بوده و با صفحه‌نمایش OLED، بدنه شیشه‌ای و حذف دکمه Home همراه خواهد بود.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. روزبه می‌گوید

    بعضی جاها میگن آیفون 7 تغییر نمیکنه اما این مقاله نوشته تغییر میکنه… آیفون دیگه جایی برای پیشرفت نداره ….