نسخه تقلبی آیفون 7 از همین حالا در چین یافت می‌شود

از قدیم‌الایام چینی‌ها در امر کپی کردن و ساخت نسخه‌های تقلبی گوشی‌های محبوب پیش‌قدم بوده‌اند! این‌بار چند ماه پیش از رونمایی رسمی از آیفون 7 اولین نمونه تقلبی آن در چین پیدا شده است.

1

با درز شایعات و تصاویر مختلف مربوط به آیفون 7 می‌توان یک ظاهر تقریبی را برای پرچم‌دار آینده اپل متصور شد. تغییر خطوط پلاستیکی آنتن، حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا و همچنین افزودن دوربین دوگانه از جمله شایعات تقویت شده در این زمینه است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این آیفون تقلبی به رنگ محبوب رزگلد عرضه شده و هیچ شرمی هم از قرار دادن لوگوی اپل بر پشت خود نداشته است. تنها تفاوت بارز نوشته‌های پایین بدنه است که خبر از طراحی در تایوان (!) و ساخت در چین دارد. آیفون‌های تقلبی معمولاً به دو منظور ساخته می‌شوند: یکی فریب دادن کاربران و فروختن آن‌ها به عنوان کالای اصلی و دیگری عرضه با قیمت پایین برای افرادی که توان خرید یک گوشی گران‌قیمت اپلی را ندارند.

iphone-7-fake

به هر حال این اولین نمونه تقلبی آیفون است که براساس تصاویر خیالی از ظاهر آن طراحی و ساخته شده است و مطمئناً در ماه‌های آینده و پس از رونمایی رسمی از آیفون جدید اپل نمونه‌های تقلبی بیشتری بازار را پر می‌کنند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. روزبه می‌گوید

    آیفون داره فقط درجا میزنه …. کشور چین هم که همشه حاضر در صحنه