اولین ساب‌ووفر مچی دنیا بیس را به روی دستانتان می‌آورد!

یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های هر موسیقی بیس آن است. معمولاً با یک ایرفون عادی که در جعبه گوشی هوشمندتان قرار دارد نمی‌توانید کوبش راضی‌کننده‌ای را از آهنگ‌ها بشنوید. دستبند Basslet دقیقاً برای رفع این مشکل ایجاد شده است.

0

ایرفون‌ها به دلیل اندازه کوچک‌تری که نسبت به هدفون‌های بزرگ و مخصوصاً بلندگوها و ساب‌ووفرها دارند نمی‌توانند کوبش و لرزشی را که برای ایجاد بیس لازم است تولید کنند. به این ترتیب اگر یک عاشق بیس یا اصطلاحاً بیس‌هد هستید یا مجبورید به ایرفون‌های گران‌قیمت روی بیاورید و یا هدفون‌های بزرگی را با خود حمل کنید. اما Basslet یک پیشنهاد بهتر است! از ترکیب نام Bracelet (به معنای دستبند) و Bass می‌توان تشخیص داد که این محصول قصد دارد بیس را به روی مچ دست شما بیاورد. این محصول در واقع یک ساب‌ووفر است که می‌تواند لرزش بیس را بدون نیاز به یک بلندگوی بزرگ به بدن شما منتقل کند.

basslet

معمولاً اگر از هدفون‌های با بیس بالا استفاده می‌کنید بیس آهنگ ممکن است باعث کمرنگ شدن جزئیات دیگر صدا شود اما با Basslet دیگر چنین مشکلی را هم نخواهید داشت. این پروژه کیک‌استارتر فعلاً در مرحله جذب سرمایه است اما ظاهراً می‌تواند با هر بار شارژ حدود 6 ساعت کار کند و در کنسرت‌ها هم با آداپتوری به نام sender (فرستنده) بین هدفون و هر دستگاهی با جک 3.5 میلی‌متری صدا کار می‌کند.

اگر از عاشقان موسیقی یا آدیوفایل‌ها هستید احتمالاً این وسیله توجه شما را به خود جلب کرده است. دستبند Basslet را می‌توانید از همین حالا در Kickstarter با قیمت 112 دلار پیش‌خرید کنید و آن را در زمستان تحویل بگیرید. البته زمان عرضه نهایی این دستبند قیمت آن احتمالاً بالاتر خواهد بود.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.