اپل احتمالاً ظرفیت مدل پایه آیفون 7 را به ۳۲ گیگابایت ارتقا خواهد داد

امروزه دیگر همه می‌دانند که حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن هم برای یک گوشی پرچم‌دار بدون درگاه کارت حافظه قابل قبول نیست. حالا طبق شایعات و قیمت‌های درز کرده آیفون 7 تصور می‌شود اپل نهایتاً آیفون 16 گیگابایتی را حذف کرده و یک گزینه 256 گیگابایتی اضافه خواهد کرد.

0

طبق جدولی که از یکی از منابع شایعات درز کرده آیفون جدید در سه نسخه معمولی، پلاس و پرو عرضه شده و دیگر خبری از نسخه 16 گیگابایتی نخواهد بود. قیمت‌های نسخه‌های مختلف آیفون به یوآن منتشر شده اما اگر آن‌ها را با مدل‌های کنونی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که اپل قیمت نسخه 16 گیگابایتی آیفون 6اس با نسخه 32 گیگابایتی درج شده برای آیفون 7 نسخه 32 گیگابایتی همخوانی خوبی دارد.

iphone-7-prices

به این ترتیب انتظار داریم اپل نسخه‌های 32، 64 و 256 گیگابایتی آیفون 7 را معادل قیمت کنونی نسخه‌های 16، 32 و 128 گیگابایتی آیفون 6اس عرضه کند. همان‌طور که در جدول مشاهده می‌کنید نسخه معمولی در ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه نشده و نسخه‌های پلاس و پرو نیز نسخه 64 گیگابایتی نخواهند داشت.

به این ترتیب اگر شایعات درست باشد انتظار داریم آیفون 7 در سه نسخه مختلف به بازار عرضه شده و سرانجام نسخه 16 گیگابایتی نیز برای همیشه از لیست اپل خط خورده باشد. البته هنوز تا رونمایی رسمی از آیفون جدید چندماهی باقی مانده و حتی مطمئن نیستیم نام گوشی‌های جدید اپل آیفون 7 باشد!

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.