اپ‌نت: در بازی Hungry Shark World با کوسه گرسنه به دور دنیا سفر کنید

اگر طرفدار بازی‌های خشن هستید و به نابودی و ویران کردن علاقه دارید احتمالاً نام بازی کوسه گرسنه را شنیده‌اید. Hungry Shark World نام نسخه جددید این بازی از استودیوی بازی‌سازی Ubisoft است که به‌تازگی برای اندروید و iOS منتشر شده است.

0

Hungry-Shark-World-7

در بازی Hungry Shark World شما ابتدا در نقش یک کوسه نه‌چندان خطرناک اما بسیار گرسنه هستید که باید قبل از این‌که از گرسنگی تلف شوید از ماهی‌های کوچک‌تر و لاک‌پشت‌های ریز تغذیه کنید. نشان‌گری در بالای صفحه برای نمایش درجه گرسنگی کوسه قرار دارد که دائماً در حال تمام شدن بوده و به این ترتیب باید مرتباً به خوردن و بلعیدن و دریدن ادامه دهید. به مرور زمان و با انجام ماموریت‌ها می‌توانید سکه و الماس جمع کنید و از آن برای ارتقا و درنده‌تر کردن کوسه خود استفاده کنید.

Hungry-Shark-World-6

کوسه خود را می‌توانید از نظر سرعت، درندگی و یا Boost ارتقا دهید. با بزرگ‌تر شدن و ارتقا قادر خواهید بود تا موجودات دیگری که پیش از این قابل خوردن نبودند مثل ماهی‌های خاردار و عروس‌های دریایی را هم نوش جان کنید. البته هر گاه از یافتن ماهی‌های بیچاره ناامید شدید می‌توانید به سطح آب آمده و از شناگران از همه‌جا بی‌خبری که روی سطح آب در حال شنا کردن هستند تغذیه کنید. در سطح آب معمولاً پرنده‌های دریایی نیز پرسه می‌زنند و قایق موتوری‌ها و گاهی هم کشتی‌های عظیم‌الجثه را خواهید یافت. اگر در طول بازی و در مدت کوتاهی ماهی‌های زیادی بخورید وارد حالت Gold Rush شده و از آن پس به مدت کوتاهی هر چه را بخورید تبدیل به پول خواهد شد!

Hungry-Shark-World-3

در نسخه جدید بازی کوسه گرسنه 19 کوسه متفاوت در 7 اندازه مختلف وجود دارند که شامل کوسه‌های چکشی تا کوسه بزرگ سفید می‌شود. در بازی سه دنیای مختلف برای گردش وجود دارد که باید در آن‌ها 20 مأموریت مختلف را انجام دهید. در این بازی بیش از 100 نوع موجود مختلف از ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها، وال، کوسه‌های دیگر، غواصان، شناگران و حتی زیردریایی را خواهید یافت که هر کدام از آن‌ها بسته به سطح کوسه‌تان می‌تواند خوراک خوب و یا دشمن خطرناکی باشد.

Hungry-Shark-World-2

اگر پول زیادی دارید و به‌نظرتان کوسه به اندازه کافی قدرتمندی هم در اختیار دارید می‌توانید کوسه‌تان را از تنهایی در آورده و یک همراه کوچک برایش خریداری کنید و یا با زیورآلات مختلف کوسه‌تان را از کوسه دوستان متفاوت کنید! در بازی همچنین با یافتن تمامی حروف Hungry می‌توانید کوسه خود را سوپرسایز کنید تا هیچ رقیبی نداشته باشید.

Hungry-Shark-World-4

در کل هدف بازی انجام سه ماموریت و کسب سکه‌های بیشتر است تا بتوانید کوسه خود را ارتقا دهید. به این ترتیب هر چقدر هم که دوام بیاورید احمتمالاً سرانجام کشته یا هلاک می‌شوید اما اگر پول خوبی به جیب بزنید قادر خواهید بود تا قوی‌تر و گرسنه‌تر دوباره به دریا بازگردید! گرافیک بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و اگر از گوشی‌های پرچم‌دار استفاده می‌کنید احتمالاً وضوح بالا و افکت‌های جذاب بازی شما را میخکوب خواهد کرد.

Hungry-Shark-World-5

بازی Hungry Shark World یا دنیای کوسه گرسنه به‌صورت رایگان از گوگل پلی قابل دریافت است اما اگر به گوگل پلی دسترسی کاملی ندارید می‌توانید بازی را به همراه دیتا از وب‌سایت فارسروید به‌صورت مستقیم دانلود کنید. این بازی با اندروید 4.2 و بالاتر سازگار است.

farsroid-button

download-google-play-button

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.