نسخه پنجم رابط کاربری Emotion UI هواوی پاییز از راه می‌رسد

رابط کاربری Emotion UI بر روی گوشی‌‌های پرفروش هواوی به عنوان پوسته‌ای برای اندروید خام نصب شده است. ظاهراً هواوی قصد دارد نسخه پنجم رابط کاربری Emotion UI خود را پاییز امسال عرضه کند.

0

شرکت‌های بزرگ‌ تولید کننده گوشی‌های همراه هوشمند ترجیح می‌دهند رابط کاربری خود را بر روی نسخه اندروید گوشی توسعه‌ دهند، هواوی نیز که در این چند ساله اخیر در بازار گوشی‌های همراه هوشمند حسابی توانسته است در مقابل رقبا قد علم کند رابط کاربری خود را با نام Emotion UI توسعه می‌دهد.

بر اساس اطلاعاتی که از جانب منابع آگاه از برنامه‌های هواوی به بیرون منتشر شده است، این رابط کاربری با نسخه 5.0 شناخته خواهد شد و ظاهرا هواوی حسابی دستی بر سر و روی رابط کاربری اندرویدی خود کشیده است، گفته می‌شود که به لحاظ ظاهر، هواوی تغییرات زیادی را در این نسخه رابط کاربری Emotion UI اعمال کرده است. در حال بیشتر گوشی‌های هوشمند هواوی از رابط کاربری EMUI 4.1 بهره می‌برند؛ این رابط کاربری به منوهای پیچیده و حرفه‌ای خود مشهور است. با این حساب انتظار می‌رود در نسخه بعدی EMUI نیز شاهد حفظ این اصول باشیم.

EMUI 5.0-2
از طرف دیگر ذکر این نکته نیز لازم است که آقای لی چانگژو (Li Changzhu) مدیر واحد موبایل هواوی، در صحبت‌هایی اشاره کرده که رابط کاربری جدید هوای شاهد ساده‌ سازی‌های بیشتری است تا کاربران گوشی‌های فروخته شده این شرکت در کشورهای غربی تعامل بهتری با این رابط کاربری داشته باشند. البته آقای چانگژو در صحبت‌های خود تاکید دارد که این ساده‌سازی به قیمت از دست دادن امکانات و شخصی سازی در رابط جدید کاربری EMUI تمام نشده است.

همان‌گونه که در ابتدا ذکر شد، انتظار می‌رود نسخه جدید رابط کاربری EmotionUI 5.0 در پاییز امسال روانه بازار شود. در آن زمان رویداد IFA 2016 را نیز خواهیم داشت، با این حساب چه بسا که هواوی در کنار رونمایی از رابط کاربری جدید خود، این رابط کاربری را در گوشی بعدی هواوی Mate به خدمت بگیرد، پیش‌بینی می‌شود که هواوی Mate بعدی در این مراسم رونمایی شود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.