رونمایی OPPO از گوشی هوشمند میان‌رده A37 با تمرکز بر عکاسی

شاهد رونمایی گوشی هوشمند میان‌رده جدیدی از جانب OPPO با نام A37 هستیم، OPPO مدعی است این گوشی برای کاربران علاقه‌مند به عکاسی موبایل طراحی شده است.

0

کاربران زیادی هستند که علاقه به عکاسی موبایل دارند؛ اما هزینه گزاف خرید گوشی‌های تراز اول که دوربین‌‌های مجهزی دارد باعث شده تا قید علاقه خود را بزنند. باخبر شدیم OPPO این نیاز کاربران را متوجه شده و گوشی A37 را با دوربین کیفیت بالا و قیمت مناسب معرفی کرده است. همان‌گونه که اشاره شد گوشی A37 در رده محصولات میان‌رده بازار قرار می‌گیرد و تنها ۱۹۹ دلار قیمت دارد.

به لحاظ دوربین نیز OPPO برای گوشی هوشمند A37 خود چیزی کم نگذاشته است و سنسوری ۸ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ 1.4um در قسمت پشت این گوشی هوشمند خود‌نمایی می‌کند. ممکن است در نگاه اول فکر کنید که ۸ مگاپیکسل، میزان پیکسل چندان مناسبی برای دوربین گوشی‌های هوشمند امروزی نیست؛ اما بد نیست بدانید این پیکسل‌ها بزرگ‌تر طراحی شده‌اند و با این حساب امکان جذب نوری بیشتری دارند.

Oppo A37

به این ترتیب عکاسی با دوربین گوشی A37 OPPO در شرایط نور تاریک و شب بسیار مناسب به نظر می‌رسد. اگر ذکر این نکته باز هم شما را در خصوص میزان مگاپیکسل دوربین A37 راضی نکرد. باید بگوییم که OPPO در این محصول خود به لحاظ نرم‌افزاری نیز برای دوربین گوشی تمهیداتی را در نظر گرفته است. این تدابیر باعث شده تا در حین عکاسی به صورت خودکار ۵ عکس گرفته شود و این عکس‌ها با هم ترکیب شده و در نهایت یک عکس با کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی را تشکیل می‌دهد.

گوشی جدید OPPO A37 در قسمت جلو نیز به دوربین سلفی بسیار باکیفیتی مجهز است، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی از نوع OmniBSI با ابعاد پیکسل 1.4um در جلو این گوشی خود‌نمایی می‌کند. صفحه‌نمایش این گوشی نیز در حین عکس‌برداری سلفی نقش فلش را ایفا می‌کند تا عکس‌های سلفی نیز مشکل کمی نور نداشته باشند.

طرفداران گوشی‌های ال‌جی به خوبی می‌‌دانند که در گوشی‌های تراز اول این شرکت امکانی برای صدور دستورات حرکتی برای عکس گرفتن تعبیه شده است. به این ترتیب کاربر هنگامی که دست خود را جلو گوشی تکان دهد دوربین سلفی عکس می‌گیرد. این ویژگی را در گوشی OPPO A37 نیز شاهد هستیم.

OPPO-A37-01

به غیر از مواردی که ذکر شد، گوشی جدید OPPO از لحاظ سخت‌افزاری حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد. در OPPO A37 شاهد صفحه‌نمایشی ۵ اینچی هستیم که رزولوشن صفحه‌ آن 720p است، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی میان رده را تشکیل می‌دهد.

امکان پشتیبانی از دو سیم کارت، کارت حافظه میکرو اس‌دی و باتری ۲۶۳۰ میلی‌آمپری، سایر مشخصات سخت‌افزاری OPPO A37 را تشکیل می‌دهد. از لحاظ نرم‌افزاری نیز در این گوشی ۱۹۹ دلاری شاهد سیستم‌عامل ColorOS 3.0 هستیم، این سیستم‌‌عامل ساخت دست OPPO است و بر پایه اندروید ۵.۱ بنا شده است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد باید دید ساخت گوشی با تمرکز بر روی دوربین عکاسی، برای OPPO فروش خوبی خواهد داشت، یا اینکه طرفداران گوشی‌های همراه هوشمند، سخت‌افزار قوی را به دوربین با کیفیت ترجیح می‌دهند.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.