گرانترین تایرهای جهان با نشان الماس و رگه‌هایی از طلا در دبی فروخته شد

دبی جولانگاه خودروهای گران قیمت است و به همین دلیل شاهد فروش گران‌ترین تایرهای جهان با قیمت گزاف ۶۰۰ هزار دلار در دبی بودیم.

0

این روزها به هر چیزی که نگاه بیاندازید رکورد خاص خود را دارد و تایرهای خودرو هم برای خودشان رکورد دارند، باخبر شدیم تایرهای الماس نشان که رکورد دار گران‌ترین تایر دنیا در کتاب گینس هستند در دبی و در فروشگاه desert Mega City به فروش رسیده‌اند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شرکت‌های Z Tyre دبی و Sentury Tire چین برای اینکه کیفیت محصولات خود را به رخ رقبا و مشتریان بکشند برای ساخت‌ گران‌ قیمت‌ترین تایر دنیا با هم همکاری کرده‌اند. ابتدا ۴ حلقه تایر ساخته شده توسط Z Tyre برای قرار دادن قطعات جواهر به ایتالیا فرستاده شده است. سپس نیز این تایر‌ها را به ابوظبی فرستا‌ده‌اند تا طلاکاری شود. این فرآیند توسط هنرمندانی که ساخت قصر سلطنتی را بر عهده داشتند انجام شده است. سپس تایر‌های ساخته شده در نهایت به دبی منتقل شدند تا به قیمت ۶۰۰ هزار دلار به فروش برسند.

z-tyre-diamond-gold-leaf-most-expensive-tires-world

مدیر عامل شرکت Z Tyres در خصوص این تایرهای گرانقیمت گفته است که مهندسین این شرکت همیشه در ساخت تایر سنگ تمام می‌گذارند و به همین منظور تصمیم گرفته شد تایرهای منحصر به فردی تولید کنند تا رکورد جدیدی در ساخت تایر از خود به جای بگذارند. این مدیر ارشد در صحبت‌های خود متذکر شد که درآمد حاصل از فروش این تایرها خرج امور خیریه شده است. شرکت Z Tyres به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمامی سود بدست آمده از مبلغ ۶۰۰ هزار دلار را به موسسه خیریه Zenises Foundation داده است. هدف این موسسه بهبود آموزش در سراسر دنیا است.

همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره شد، دبی شاهد اتوموبیل‌های گران‌قیمتی است که به این راحتی‌ها در سایر شهرها پیدا نمی‌شوند. جالب است بدانید به همین منظور پلیس شهر دبی هم به اتومبیل‌های بسیار گران‌قیمتی مجهز است، خودروهای پورشه اسپایدر ۹۱۸، استون مارتین وان ۷۷ و بوگاتی ویرون خودروهایی هستند که توسط پلیس دبی برای حفظ امنیت این شهر استفاده می‌شود. در همین هفته جاری پلیس دبی ۸۱ خودرو گران‌ قیمت را به دلیل شرکت در مسابقات غیر مجاز توقیف کرد و برای آزادی این خودروها، جریمه‌های گزافی را از مالکین خودرو طلب کرده است.

autoblog.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.