از این ساعت ۱.۲۸ میلیون دلاری انتظار نداشته باشید پیامک‌های شما را هم نشان دهد!

از دیر باز ساعت به عنوان یکی از وسایل تجملی و اشرافی قلمداد میشده است و گاهی اوقات شاهد ساعت‌های گران‌قیمتی هستیم که قیمت آنها هوش از سر هر فردی می‌برد، امروز به ساعت ۱.۲۸ میلیون دلاری برخوردیم که به غیر از زیبایی مشخصه ویژه دیگری ندارد و حتی پیامک‌ها شما را هم نشان نمی‌دهد.

0

ساعت ۱.۲۸ میلیون دلاری که از آن صحبت‌ می‌کنیم ساخت دست Greubel Forsey است و طراحان سعی کرده‌اند بدنه آنرا از جنس یاقوت کبود شکل دهند. به این ترتیب با ساعت میلیون دلاری طرف هستیم که به دلیل استفاده از یاقوت کبود، داخل بدنه آن کاملا شفاف است. ممکن است جنس یاقوت به کار گرفته شده در این ساعت با آنچه در شیشه‌های یاقوت اندود به خدمت گرفته شده در محصولات اپل شاهد هستیم، یکی باشد.

1 Million Dollor Watch
طراحان برای این ساعت گران قیمت نهایت وسواس را به خرج داده‌اند و حتی قسمت پشت ساعت نیز به صورت شفاف و از یاقوت کبود ساخته شده است. جالب اینجاست که ۳۹۶ قطعه مختلف در این ساعت با دقت تمام کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا زمان دقیق را نشان دهند.

این روزها ساعت‌های هوشمندی را در بازار شاهد هستیم که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌‌دهند؛ اما این ساعت میلیون دلاری کاری به غیر از نمایش دقیق زمان از دستش بر نمی‌آید. در پایان باید گفت کاملا مشخص است که این ساعت میلیون دلاری برای از ما بهتران ساخته شده است و در حال حاضر تنها ۸ عدد از این ساعت در آمریکا موجود است.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.