ساعت هوشمند بعدی سامسونگ با سیستم عامل تایزن و در ۵ مدل متفاوت عرضه خواهد شد

گزارش‌ها از عزم سامسونگ برای معرفی پرچمدار جدیدی از ساعت‌های هوشمند این شرکت خبر می‌دهد؛ ظاهرا این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل تایزن و در ۵ مدل متفاوت روانه بازار خواهد شد.

0

سامسونگ در زمینه تولید ساعت‌ هوشمند خوب عمل کرده است و با این حساب کاملا مشخص است که بازار ساعت‌های هوشمند خود را با عرضه محصولات جدید ادامه دهد. جالب اینجاست که به احتمال زیاد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ هم به صورت دایره طراحی شده است. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که در ساعت‌های هوشمند خود از سیستم‌عامل تایزن استفاده می‌کند، با این حساب مانند روز روشن است که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل تایزن باشد.

بر اساس گزارشاتی که بلاگ خبری SamMobile منتشر کرده است، سامسونگ سخت در تلاش برای ساخت پرچمدار بعدی ساعت‌های هوشمند این شرکت است، به این ترتیب انتظار می‌رود با ساعت هوشمند تراز اولی طرف خواهیم بود. گفته می‌شود که این ساعت هوشمند جدید در حال حاضر با نام رمز Solis در داخل سامسونگ شناسایی می‌شود، بد نیست بدانید Solis در بعضی زبان‌ها به معنای آفتاب است و با این حساب ممکن‌ است شکل و شمایل ساعت هوشمند بعدی سامسونگ نیز همانند اسم رمز آن باشد. از قرار معلوم این ساعت هوشمند در ۵ مدل مختلف روانه بازار خواهد شد.

این مدل‌ها را SM-R760، SM-R765، SM0-R770، SM-R765V و SM-R765S تشکیل خواهد داد. احتمال می‌رود بعضی از این مدل‌ها برای استفاده در شبکه‌های مخابراتی LTE به خصوصی در نظر گرفته شده باشد.

با در نظر گرفتن تمامی‌ این موارد، با توجه به سابقه‌ای که از سامسونگ در زمینه ساخت ساعت‌های هوشمند سراغ داریم، انتظار می‌رود ساعت هوشمند پرچمداری از هر لحاظ قابل رقابت با اپل‌واچ بعدی روانه بازار کند.

phandroid.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.