وان‌پلاس 3 سرانجام رونمایی شد؛ صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و دوربین 16 مگاپیکسلی

تصاویر و مشخصات دقیق OnePlus 3 ساعاتی پیش از رونمایی رسمی از طریق وبسایت آمازون هند منتشر شده بود و حالا این گوشی سرانجام رسماً رونمایی شده است.

0

پیش از این‌که وان‌پلاس رسماً در مراسمی اختصاصی رونمایی شود آمازون مشخصات این گوشی هوشمند را به همراه تصاویر کاملی از آن منتشر کرده بود؛ هرچند که تقریباً تمامی ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری این گوشی را پیش از این می‌دانستیم.

OnePlus-3-graphite

همان‌طور که در تصاویر دیده بودیم به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس برای طراحی پرچم‌دار جدید خود از زبان‌ طراحی اچ‌تی‌سی، سامسونگ و اپل ایده گرفته تا یک گوشی تمام فلزی بسازد. بدنه گوشی از آلومینیوم ساخته شده و در دو رنگ گرافیتی و طلایی عرضه خواهد شد.

OnePlus-3-specs

وان‌پلاس 3 دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Optic AMOLED با وضوح 1080p فول اچ‌دی است که توسط یک لایه شیشه محافظ Gorilla Glass 4 محافظت می‌شود. چیپست اسنپ‌دراگون 820 در این گوشی با مقدار فوق‌العاده 6 گیگابایت حافظه رم LPDDR 4 همراه شده و هسته‌های Kryo آن بر روی حداکثر توان خود (دو هسته 2.2 و دو هسته 1.6 گیگاهرتز) کلاک شده‌اند. حافظه داخلی وان‌پلاس 3 هم 64 گیگابایتی UFS 2.0 است اما متأسفانه امکان گسترش آن توسط کارت حافظه وجود ندارد.

OnePlus-3-Camera

دوربین اصلی وان‌پلاس 3 یک سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX298 است که به فناوری‌های لررزش‌گیر اپتیکال، پیکسل‌های 1.4 میکرونی، فوکوس Phase Detection، فلش LED و فیلمبرداری 4K مجهز است. دوربین جلویی هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX179 بهره می‌برد که قادر است ویدئوهایی با وضوح حداکثر 1080p ضبط کند. دوربین جلویی همچنین به لرزش‌گیر الکترونیکی مجهز است تا ویدئوهای سلفی بدون لرزش‌های رایج دست ثبت شوند.

OnePlus-3-Dash-Charge

از جمله سایر مشخصات وان‌پلاس 3 می‌توان به حسگر اثر انگشت در دکمه Home، چراغ LED نوتیفیکیشن، درگاه USB C، اتصال دو سیم‌کارته با پشیبانی از LTE Cat.6، NFC و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع Dash Charge با شارژر 20 واتی اشاره کرد. به ادعای وان‌پلاس با 30 دقیقه شارژ می‌توانید گوشی را بیش از 60 درصد شارژ کنید که همین مقدار برای یک روز کامل کافیست.

OnePlus-3-pic

وان‌پلاس 3 حدود 7.35 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن دارد و با حاشیه‌های باریک 0.755 میلی‌متر دو طرف آن می‌توانید حتی با یک‌دست هم با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی آن کار کنید.

OnePlus-3-Oxygen-OS

رابط کاربری وان‌پلاس 3 مانند همیشه Oxygen نام دارد که بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی نسخه 6.0.1 مارشملو سوار شده است. وان‌پلاس 3 بدون نیاز به دعوتنامه و با قیمت 399 دلار از همین امروز عرضه خواهد شد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.