مایکروسافت نسخه اندروید و iOS اپ ویندوز 10 ایکس‌باکس را عرضه خواهد کرد

جای خالی اپلیکیشنی مانند اپلیکیشن ویندوز 10 ایکس‌باکس در اندروید و iOS کاملا احساس می‌شد، با خبر شدیم مایکروسافت با عرضه نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن ویندوز 10 ایکس‌باکس این جای خالی را پر کرده است.

0

این اپلیکیشن جدید، ایکس‌باکس نام گرفته وشباهت‌های زیادی به اپ ویندوز ۱۰ ایکس‌باکس دارد؛ اما همچنان شاهد عدم امکان استریم بازی‌ها در این اپلیکیشن هستیم.

در واقع می‌توان گفت اپلیکیشن جدید ایکس‌باکس برای اندروید و iOS امکانات چندانی ندارد، کاربران قادر نیستند به صورت گروهی با هم در این اپلیکیشن چت کنند اما پیش‌بینی می‌کنیم این امکان در آینده نزدیک به اپلیکیشن ایکس‌باکس نسخه اندروید و iOS اضافه شود.

xbox app

در حال حاضر کاربران می‌توانند با این اپ جدید با دوستان خود به صورت فردی چت کنند و به achievement‌های خود دسترسی داشته باشند، قابلیت خرید بازی نیز در اپلیکیشن ایکس‌باکس تعبیه شده است.

امکان جالبی که در این اپلیکیشن مشاهده کردیم، ویژگی تبدیل گوشی به صفحه‌کلید لمسی است، به این ترتیب کاربران قادر هستند از گوشی اندرویدی یا iOS خود به عنوان صفحه‌کلید لمسی برای تعامل با ایکس‌باکس وان استفاده کنند.تعامل با حساب کاربری فیس‌بوک نیز به کاربران اجازه می‌دهد مخاطبین خود را به اپلیکیشن ایکس‌باکس اضافه کنند.

اگرچه کاربران در پلی‌استور گوگل از این اپلیکیشن نقدهای خوبی ننوشته‌اند و ادعا می‌کنند که در حین کار با اپلیکیشن ایکس‌‌باکس با مشکل روبرو شده‌اند اما به هر ترتیب اگر اهل بازی‌ هستید و کنسول‌ ایکس‌باکس وان را در اختیار دارید پیشنهاد می‌کنیم برای دانلود اپلیکیشن ایکس‌باکس بسته به نوع گوشی هوشمند خود به پلی‌استور گوگل یا ا‌پ‌استور اپل مراجعه کنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.