ایکس‌باکس‌وان در برابر ایکس‌باکس‌وان اس؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟

مایکروسافت دستی به سر و روی کنسول ایکس‌باکس وان کشید و ایکس‌باکس وان اِس را معرفی کرد؛ با این حساب بد نیست ببینیم نسخه جدید کنسول ایکس‌باکس وان اس در برابر ایکس‌باکس وان چه تغییراتی کرده است.

1

سه سالی میشود که کنسول ایکس‌باکس وان روانه کارزار کنسول‌ها شده است و با این حساب زمان آن فرا رسیده که نسخه‌‌ای با طراحی جدید از ایکس‌باکس وان راهی بازار شود، اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید حتما خبر رونمایی کنسول ایکس‌باکس وان اس را از جانب مایکروسافت خوا‌نده‌اید. کنسول جدید بازی مایکروسافت به لحاظ طراحی دستخوش تغییرات زیادی شده است و باید گفت انصافا با کنسولی جذاب و جمع و جور طرف هستیم، در کنار طراحی، مایکروسافت به لحاظ سخت‌افزاری نیز تغییرات کوچکی را در این محصول جدید تعبیه کرده است که بد نیست نگاهی به این تغییرات داشته باشیم.

در بین این تغییرات بیشتر از همه امکان نمایش محتوای 4K در کنسول ایکس‌باکس وان اس به چشم می‌خورد؛ البته این امر به این معنا نیست که کاربر قادر است با کیفیت 4K به انجام عناوین دلخواه بپردازد؛ اما قادر است محتوای ویدئویی را از شبکه‌هایی نظیر نت‌فلیکس با کیفیت 4K بر روی تلویزیونی که از این فرمت پشتیبانی می‌کند مشاهده نماید. سایر تغییرات اعمال شده در ایکس‌باکس وان اس نیز به شرح زیر است:

Xbox-One-S-vs xbox-one
همان‌طور که مشاهده می‌کنید بعضی مشخصات کلیدی مانند وزن، پردازنده و حافظه رم هنوز از جانب مایکروسافت اعلام نشده است. بدون شک مایکروسافت برنامه‌های زیادی برای ایکس‌باکس وان اس دارد و با این حساب امیدواریم در آینده خبرهای بیشتری از این کنسول جدید بشنویم.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. arman می‌گوید

    ایول فکر کنم xbox one s میخواد بترکونه