با طرح Xbox Design Lab مایکروسافت می‌توانید کنترلر رنگارنگ ایکس‌باکس را به سلیقه خود سفارش دهید

اگر دوست دارید حتی کنسول بازی خودتان را هم شخصی‌سازی کنید مایکروسافت امشب در کنفرانس E3 خود پس از رونمایی از Xbox One S طرح Xbox Design Lab را معرفی کرد که می‌توانید با آن کنترلر دلخواهتان را طراحی کرده و سفارش دهید.

0

گیمرهای علاقمند می‌توانند با ورود به این وب‌سایت کنترلر مورد علاقه خود را طراحی کرده و از میان هشت میلیون ترکیب متفاوت یک کنترلر اختصاصی برای خود طراحی کنند. علاوه بر امکان تغییر رنگ دکمه‌ها و جلو و پشت کنترل همچنین می‌توانید نام خود یا نام دلخواهی را نیز بر روی کنترلر حک کنید.

xbox-design-labs

این کنترلرها از همان نوع بهبود یافته‌ای هستند که مایکروسافت در کنار Xbox One S معرفی کرد. به این ترتیب برد بیشتر و ارگونومی بهتر از ویژگی‌های آن‌ها خواهد بود. کنترلرهای این طرح قرار است مهرماه یعنی دو ماه پس از عرضه Xbox One S به دست کاربرا نبرسد اما می‌توانید همین حالا با پرداخت 80 دلار یک کنترلر را طراحی و پیش‌خرید کنید و در صورت تمایل برای حک کردن نامتان 10 دلار هم اضافه بپردازید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.