آغاز عرضه رسمی گوشی‌های هوشمند سری Xperia X به بازار ایران

شرکت سونی از آغاز عرضه گوشی‌های هوشمند Xperia X و Xperia XA به بازار ایران خبر داد. این شرکت همچنین در بیانیه خبری که به همین مناسبت به جراید ارسال کرده اعلام کرده که به خریداران این دستگاه‌ها هدایای ارزشمندی ارائه می‌کند.

0
سونی در توضیح این موضوع آورده است که به خریداران گوشی‌های Xperia X، یک پایهٔ شارژ مدل DK52 و یک Power Bank و به خریداران گوشی‌های Xperia XA یک هدست استریوی Bluetooth مدل SBH20 و یک مونو پاد هدیه داده می‌شود. البته این شرکت تاکید کرده که خریداران با مراجعه به هر یک از چهار مرکز خرید زیر و خریدگوشی‌های Xperia X و Xperia XA که دارای برچسب هدیه بر روی جعبه  باشند، می‌توانند با ارائهٔ فاکتور خرید و جعبهٔ گوشی به  نماینده  Sony Mobile مستقر در آدرس‌های زیر هدایای خود را دریافت نمایند:
پاساژ چارسوی تهران: تهران، تقاطع خیابان جمهوری و حافظ،  فروشگاه مانترامجتمع تجاری پایتخت تهران: تهران، تقاطع خیابان ولی‌عصر و میرداماد، استند Sony Mobile

پاساژ علاءالدین تهران: تهران، خیابان جمهوری، نبش در جمهوری پاساژ، استند Sony Mobile

بازار موبایل ایران در تهران: تهران، خیابان حافظ، طبقهٔ همکف، پلاک ۲۳۱، فروشگاه Sony

Xperia-X-images (2)

گوشی هوشمند اکسپریا ایکس در سینه خود میزبان تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 650 در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 510 و 3 گیگابایت حافظه رم است. گوشی هوشمند اکسپریا ایکس از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با پنل IPS برخوردار است و در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد با این حال برای دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیشتر هم می‌توان از کارت حافظه جانبی در آن استفاده کرد.

دیگر ویژگی گوشی هوشمند جدید سونی بهره‌مندی از دوربین 23 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی در قاب پشتی است. این دوربین به دلیل برخورداری از G-Lens با گشادگی دیافراگم  F2.0، قادر است تصاویر را با شفافیت هرچه تمام‌تر و با امکان بزرگنمایی 5 برابر ثبت نماید. اکسپریا ایکس در قاب جلویی نیز به دوربین سلفی واید 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی و SteadyShot مجهز شده است که می‌تواند یکی از سوژه‌های موجود در کادر را انتخاب نموده و رفتار آن را پیش‌بینی نمایند؛ این امر باعث جلوگیری از تار شدن عکس در هنگام حرکت اجزا درون کادر می‌شود.

xperia-xa-h1

گوشی هوشمند میان‌رده اکسپریا XA سونی نیز از پردازنده MT6755 مدیاتک با دو گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD بهره می‌برد و در قاب پشتی میزبان دوربین 13 مگاپیکسلی بوده، این در حالی است که دوربین سلفی آن به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی میان‌رده اکسپریا XA سونی می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگابایت در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی که به فناوری Qnovo Adaptive تجهیز گردیده و عملکرد مثال‌زدنی را در بخش مدیریت انرژی از خود به جای می‌گذارد، اشاره کرد.

Xperia X و Xperia XA هر کدام طیفی از کاورهای شیک در رنگ‌های مشابه دارند که شامل کاور شیک لمسی است که به شما اجازه می‌دهد به ویجت‌های دلخواه تلفن هوشمندتان از طریق پنجرهٔ هوشمند بدون نیاز به باز کردن کاور دسترسی داشته باشید. اکسپریا X و XA هر دو به صورت دو سیم کارته در بازار ایران عرضه خواهد شد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.