IDC : فروش تبلت‌های هیبریدی تا سال 2020 حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت

شرکت بین‌المللی فناوری اطلاعاتی IDC در تازه‌ترین گزارش خود پیش‌بینی کرده که طی 4 سال آینده روند فروش تبلت‌های هیبریدی ویندوزی حدود 30 درصد افزایش پیدا کند.

0

این خبر بدون شک به مذاق مدیران ردموندی‌ها خوش خواهد آمد، زیرا هر دو سری سرفیس پرو و سرفیس بوک در زمره تبلت‌های جداشدنی یا همان هیبریدی قرار می‌گیرند.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا سال 2018، سهم 16 درصدی تبلت‌های هیبریدی به حدود 18 درصد افزایش یابد و به همین منوال تا سال 2020 رقم اعلام شده به 31 درصد بازار تبلت‌ها برسد. مدیرعامل شرکت iCorps Technologies، یکی از شرکای خریده فروش مایکروسافت در این باره معتقد است که سال آینده سال شکوفایی و نمود تبلت‌های جدا شدنی (قابل اتصال به کیبورد) خواهد.

وی همچنین می‌گوید که کاربران خواستار تبلت‌های سبک و قابل حمل مانند سرفیس پرو 4 هستند، از این رو می‌توان حدس زد که سال آینده شرکت‌های سخت‌افزاری به تولید این‌گونه تبلت‌های روی‌آورند.

اگرچه در این گزارش، آمار فروش تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت با  آی‌پد های اپل مورد مقایسه قرار گرفته‌اند، با این حال صحبتی در رابطه با میزان تأثیر این محصولات بر بازار پی‌سی به میان نیامده و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که مایکروسافت و شرکای سخت‌افزاری آن از چه ترفندی برای مجاب کردن دارندگان پی‌سی های قدیمی در جهت جایگزین کردن دستگاه خود با یکی از تبلت‌های هیبریدی ویندوزی به کار خواهند گرفت.

 

winbeta

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.