در مراسم WWDC 2016 اپل خبری از هیچ سخت‌افزار جدیدی نخواهد بود

مراسم سالانه WWDC اپل برای توسعه‌دهندگان معمولاً با هدف رونمایی از جدیدترین نسخه‌های نرم‌افزاری محصولات این شرکت برگزار می‌شود اما گاهی اپل محصولات سخت‌افزاری جدیدی را نیز در این مراسم معرفی می‌کند. ظاهراً طبق شایعات جدید مراسم WWDC 2016 که قرار است 24 خردادماه برگزار شود میزبان هیچ سخت‌افزار جدیدی نخواهد بود.

0

اگر امیدوار بودید تا اپل در این مراسم نسل جدید اپل واچ و یا مک‌بوک پرو جدید با نوار لمسی OLED را معرفی کند متأسفانه ناامید خواهید شد. اما این خبر به این معنا نیست که هیچ رونمایی جدیدی صورت نخواهد گرفت. اپل قصد دارد در این مراسم iOS 10 را معرفی کند که امکانات بیشتری را برای کاربران آیفون و آی‌پد به همراه خواهد آورد و همچنین اپلیکیشن Apple Music نیز از نظر ظاهری تغییر خواهد کرد.

Apple-Music

یک شایعه دیگر خبر از پشتیبانی Apple Pay از مرورگرها داشته تا به این ترتیب بتوانید خریدهای خود را از سافاری به صورت مستقیم انجام داده و همچنین قادر خواهید بود تا از طریق iMessage برای دوستانتان پول بفرستید. این ویژگی‌ها را محصولات گوگلی مدت‌هاست که در خود دارند و حالا سرانجام کاربران اپل نیز از آن بهره‌مند خواهند شد. همچنین گفته می‌شود یک SDK جدید از دستیار هوشمند سیری منتشر شده که به توسعه دهندگان امکان می‌دهد از سیری در اپ‌های خود استفاده کنند.

siri-macbook

طبق شایعات سیری سرانجام به OS X نیز خواهد آمد تا OS X 10.12 بتواند با کورتانا در ویندوز 10 مایکروسافت رقابت کند. از جمله تغییرات احتمالی دیگر سیستم‌عامل دسکتاپ اپل می‌توان به تغییرات طراحی در iTunes و پشتیبانی بهتر از Apple Pay اشاره کرد. طبق یک شایعه همچنین اپل نام این سیستم‌عامل را به MacOS تغییر خواهد داد تا هماهنگی بیشتر با سایر سیستم‌عامل‌های این شرکت یعنی iOS، tvOS و watchOS داشته باشد.

همان‌طور که گفتیم مراسم در تاریخ 24 خردادماه برگزار خواهد شد و اگر قصد تماشای زنده آن را دارید می‌توانید این کار را در آیفون، آی‌پد یا مک‌بوک خود از طریق سافاری و از وب‌سایت اپل انجام دهید و اگر کاربر ویندوزی هستید خوشبختانه اپل از مرورگر Microsoft Edge نیز برای پخش مستقیم پشتیبانی خواهد کرد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.