دغدغه جالب EA: نگران بودیم نوجوانان اطلاعی از جنگ جهانی اول نداشته باشند!

بین سال‌های 1914 تا 1918 رخ داد و کشورهایی از جمله ایالات متحده، امپراطوری عثمانی، بلژیک و امپراطوری آلمان درگیر آن بودند!

0

این‌که چرا الکترونیک آرتز اسم بازی بعدی از سری میدان نبرد را «بتلفیلد 1» گذاشته، در نوع خود جالب است! شاید دلیل این کار خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما همان‌طور که می‌دانید این بازی در جریان «جنگ جهانی اول» می‌گذرد و به همین دلیل بتلفیلد 1 نام دارد. مسلما این دلیل برای شما قانع کننده است، اما مسئولین الکترونیک آرتز حالا نگران این مسئله هستند که نوجوانان این دوره و زمانه اطلاعی از جنگ جهانی اول و تاثیر آن بر دنیا نداشته باشند!

در واقع این احتمال وجود دارد که شما اطلاعات بسیار کمی در مورد جنگ‌هایی که در طول تاریخ شکل گرفته داشته باشید، مگر این‌که یک مقام ارتشی، یک عشق جنگ یا معلم تاریخ باشید! مدیر عامل الکترونیک آرتز در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات اذعان کرده “جنگ جهانی اول، ما نگران بودیم که خیلی از مشتری‌های جوان‌ترمان حتا در مورد جنگ جهانی دوم یا ویتنام هم اطلاعی نداشته باشند، چه برسد به جنگ جهانی اول…”.

وی اضافه می‌کند که “من فکر می‌کنم آن‌چه مردم در مورد جنگ جهانی اول متوجهش نیستند جهش تکنولوژی است که در این دوره رخ داد. این جنگ با ارابه‌هایی که توسط حیوانات کشیده می‌شدند شروع شد و با هواپیماها و تانک‌ها و ناوگان دریایی پایان یافت. و این موقعیت بسیار خوبی است که ما در موردش یک بازی بسازیم.”

فعلا به نظر می‌رسد بازخوردها در مورد عرضه‌ی بازی بتلفیلد 1 مثبت باشند. تریلر این بازی که نوید یک شوتر اول شخص بسیار عالی را می‌داد. در طرف دیگر رقیب آن یعنی «ندای وظیفه: جنگاوری بی پایان» ایستاده که در یک جهان فانتزی و مدرن در آینده اتفاق می‌افتد و آخرین باری که به تریلر آن در یوتوب سر زدیم بیش از 2 میلیون دیسلایک داشت!

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.