Dell رسماً از اولین تبلت هیبریدی 17 اینچی جهان رونمایی کرد

تبلت‌های هیبریدی یا دوگانه روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند و در کنار تبلت هیبریدی ایسوس شاهد معرفی اولین تبلت هیبریدی ۱۷ اینچی جهان از جانب Dell در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ نیز هستیم.

1

شرکت کامپیوتری Dell در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ سری جدیدی از تبلت‌های هیبریدی را معرفی کرد که از قیمت ۲۴۹ دلار به بالا شروع می‌شوند. تبلت Inspiron هفده اینچی مدل 7000 اولین تبلت دوگانه دنیاست که ابعادی به این بزرگی دارد.

Dell-7000-17-inch

جالب است که در این تبلت شاهد دوربین اینفرارد هم هستیم. این دوربین برای استفاده از ویژگی Windows Hello در ویندوز ۱۰ برای لاگین کردن با استفاده از تشخیص چهره کاربر به کار می‌آید.

Dell-7000-15-inch

در کنار این تبلت بزرگ هیبریدی ۱۷ اینچی شاهد معرفی محصولاتی ۱۵ و ۱۳ اینچی نیز از خانواده Inspiron 7000 هستیم. در هر سه مدل جدید نسل ششم پردازنده اینتل به چشم می‌خورد، مدل‌های تبلت هیبریدی سری Inspiron 7000 از قیمت ۷۴۹ دلار به بالا شروع می‌شوند.

Dell-7000-13-inch

دل در کنار این محصولات خود، تبلت‌ هیبریدی دیگری را نیز از خانواده Inspiron 11 3000 معرفی کرد، این محصول قیمت مناسب‌تری دارد و به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی مجهز است. تبلت هیبریدی Inspiron 11 3000 از رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل برخوردار است و پردازنده اینتل M3 در این محصول جدید دل خودنمایی می‌کند.

این سخت‌افزار نسبتا پایین باعث شده تا قیمت این تبلت دوگانه هم نسبت به سایر محصولات این سری کمتر باشد تا به گزینه‌ای مناسب برای دانش‌آموزانی که به دنبال ترکیبی از لپ‌تاپ و تبلت می‌گردند تبدیل شود. تبلت هیبریدی Inspiron 11 3000 قیمتی برابر با ۲۴۹ دلار دارد و دل وعده داده تا این محصول را در چین و آمریکا به صورت همزمان در تاریخ ۱۳ خرداد ماه روانه بازار کند.

شرکت دل برای طرفداران ویژگی Windows Hello، تبلت‌های دوگانه‌ای ۱۵ و ۱۳ اینچی را نیز در سری Inspiron 5000 قرار داده است. کاربران در کنار انتخاب دوربین اینفرارد برای استفاده از Windows Hello در ویندوز ۱۰ قادر هستند میزان رم تبلت هیبریدی خود را تا سقف ۱۶ گیگابایت افزایش دهند. محصولات سری Inspiron 5000 نیز در تاریخ ۱۳ خرداد ماه در چین و آمریکا روانه بازار می‌شود و دل برای این محصولات قیمت ۵۲۹ دلار به بالا را مشخص کرده است.

Dell in3168t_gnb
در کنار این تبلت‌های هیبریدی شاهد معرفی لپ‌تاپ‌های معمولی دل نیز در مراسم کامپیوتکس ۲۰۱۶ از جانب Dell بودیم. در لپ‌تاپ‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی سری Inspiron 5000 پردازنده‌های اینتل و AMD به خدمت گرفته شده‌اند و مدل ۱۵ اینچی این لپ‌تاپ به دوربین اینفرارد نیز مجهز می‌شود. در حال حاضر خبری از قیمت لپ‌تاپ‌های ۱۵ و ۱۵ اینچی سری 5000 دل منتشر نشده است و دل متذکر شده که این لپ‌تاپ‌های جدید تا اواخر سال جاری راهی بازار خواهند شد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابوالفضل می‌گوید

    دل یکی از بهترینهاست شرکت امریکاییه.البته محصولاتش در ایران خیلی گرونه.