OPPO نسخه ویژه بارسلونا گوشی هوشمند F1 Plus را معرفی کرد

شرکت اوپو که طی چند سال اخیر توانسته در بازار گوشی‌های همراه اسم و رسمی برای خود دست‌وپا کند، روز گذشته نسخه‌ای خاص از پرچم‌دار F1 Plus را مختص هواداران باشگاه فوتبال بارسلونا معرفی نمود.

0

قرارداد اسپانسری کمپانی چینی اوپو و تیم فوتبال بارسلونا، در حال ورود به سال دوم خود است. در سال گذشته این کمپانی چینی به مناسبت انعقاد قرار داد با بارسلونا اقدام به عرضه تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند R7 Plus خود با آرم و تم بارسلونا نمود. حال این شرکت به‌منظور ایجاد تنوع و جذب مخاطبان بیشتری تصمیم به عرضه نسخه بارسلونا گوشی هوشمند F1 Plus را گرفته که در حال حاضر پرچم‌دار این شرکت است.

oppo-f1-plus-fcb-2

همان‌طور که انتظار می رود در طراحی بدنه این نسخه خاص از F1 Plus، از سه رنگ سرمه‌ای، قرمز و آبی الگوبرداری شده که در لوگوی تیم بارسلونا نیز به وضوح دیده می‌شود. البته اوپو برای ترغیب هرچه بیشتر هواداران این تیم، لوگوی بارسلونا را هم در قاب پشتی گوشی مذکور با طلای 18 عیار حک کرده است.

f1-plus-fcb-case

در هر حال از جمله مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند F1 Plus میتوان به تراشه هشت هسته‌ای Helio P10 مدیاتک که برپایِ معماری 64 بیتی طراحی گردیده در کنار 4 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 گیگابایتی، بهره‌مندی از فناوری جدید شارژ فوق‌سریع VOOC، دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی و دوربین سلفی فوق‌العاده 16 مگا پیکسلی اشاره کرد.

طبق اعلام شرکت سازنده،  نسخه ویژه بارسلونا گوشی هوشمند F1 Plus از اواسط ماه آینده قرار است با امضای دیجیتالی پنج تن از بازیکنان تیم اسپانیایی ابتدا در چین، سنگاپور، مالزی و سپس در دیگر بازارهای هدف عرضه شود.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.