بازی Brothers: A Tale of Two Sons؛ داستان دو برادر و یک ماجراجویی شاهکار اندرویدی/ دانلود کنید

Brothers: A Tale of Two Sons یک بازی خارق‌العاده است که در آن پسران یک پدر که در آستانه‌ی مرگ قرار دارد باید با استفاده از نقشه‌ی راه قهرمانانه‌ای اکسیر شفا بخش پدر را پیدا کنند تا او را نجات دهند.

1

این دو برادر غیر از پدر خود کسی را در دنیا ندارند و حالا باید از سختی‌های بسیار عبور کنند تا بتوانند تنها دارایی خود را از مرگ نجات دهند. این بازی در اصل در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Xbox 360 ساخته شده بود ولی حالا با تغییراتی به دستگاه‌های اندرویدی آمده است. داستانی که این بازی روایت می‌کند به حدی قوی‌ست که نظر اکثر کارشناسان را به خود جلب کرده و حتی برخی از آن‌ها گفتند برای پایان این بازی اشک ریخته‌اند. این بازی توانسته بیش از پنجاه جایزه از جمله بازی سال، DICE و BAFTA را کسب کند.

Brothers (8)

بیماری پدر باعث می شود تا دو برادر، برای به دست آوردن داروی مورد نیاز پدرشان، پا به سفری طولانی و خطرناک بگذارند! درست است که هدفی که برای بازی در نظر گرفته شده کمی کلیشه‌ای است، اما هر چه در بازی پیش می‌روید، با المان‌های تازه و جذابی در داستان مواجه می‌شوید که روایت آن را از حالتی تکراری و کلیشه‌ای، خارج می‌سازد! در طول این بازی بین شخصیت‌ها دیالوگ‌هایی با زبانی ناشناخته صورت می‌گیرد که همین بر رمزآلود بودن آن می‌افزاید.

Brothers (6)

در این بازی شما باید در نقش هر دو برادر، آن هم به طور هم‌زمان، ظاهر شوید و آن‌ها را به مقصود برسانید. در صفحه‌ی بازی دو کنترل قرار دارد که کنترل سمت راستی مربوط به برادر کوچک‌تر، ریزنقش‌تر و بازی‌گوش، که لباس نارنجی بر تن دارد بوده و کنترل سمت چپ مربوط به برادر بزرگتر و قوی‌تر با لباس آبی است. شما باید این دو برادر را به طور هماهنگ در مسیر بازی به پیش ببرید و کاری کنید که این دو با کمک یکدیگر بتوانند از موانع گوناگونی که بر سر راه وجود دارد، عبور کنند. برای مثال در قسمتی از بازی در مسیر این دو برادر یک سگ وحشی درّنده وجود دارد. در اینجا باید به نوبت برادرها را به سرگرم‌کردن این حیوان مشغول کنید تا برادر دیگر بتواند به سکوی بعدی برسد.

Brothers (10)

در قسمت‌های دیگری از بازی باید از جثّه‌ی ریز برادر کوچکتر استفاده کنید و در جاهای دیگر به قدرت دست برادر بزرگ احتیاج خواهید داشت. همانطور که گفتیم یکی از نکات قابل توجه گیم‌پلی، در تفاوت سنی میان دو برادر گنجانده شده؛ برادر بزرگتر از قدرت جسمانی بالاتری نسبت به برادرش برخوردار است. وی می‌تواند موانع سنگین را به حرکت در آورد یا گاهی اوقات به برادر کوچک‌تر برای بالا رفتن از صخره‌های مرتفع، یاری رساند. اما برادر جوان‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر است؛ می‌تواند در داخل کوچکترین مکان‌ها، خود را جای دهد یا حتی اگر لازم باشد، پای خود را روی شانه‌های برادر بزرگتر گذاشته و به بالاترین نقاط دسترسی پیدا کند. در بسیاری از پازل‌ها، می‌بایست از خصوصیت‌های فیزیکی منحصر به فرد این دو برادر برای حل کردن مسائل استفاده کنید تا بتوانید یک قدم آن‌ها را به هدفشان نزدیک‌تر کنید!

Brothers (9)

در جای‌جای این بازی با شخصیت‌های مختلفی روبرو می‌شوید که باید به دست برادر بزرگتر نقشه‌ی راه را به آن‌ها نشان داده و از آن‌ها راهنمایی بگیرید. همچنین کاراکترهای غول‌آسایی در بازی وجود دارند که برخلاف ظاهر ترسناکشان، بدون آن‌ها نمی‌توانید از موانع عبور کنید. باید قبول کنیم که این طریقه‌ی بازی‌کردن و کنترل شخصیت‌ها در یک بازی مخصوص تلفن‌همراه بسیار کم‌نظیر و جذاب است. تعامل این دو شخصیت اصلی بازی که توسط یک نفر باید صورت گیرد، به خوبی در همه‌جای بازی خود را نشان می‌دهد. گرچه کنترل و راه بردن هم‌زمان دو کاراکتر توسط یک نفر می‌تواند خود یک چالش باشد.

بدیهی‌ست که Brothers: A Tale of Two Sons یک شاهکار هنری در همه‌ی ابعاد است. گیم‌پلی فوق‌العاده و داستان حاکم بر بازی، چنان با موسیقی متن زیبا و دلنشین آن در هم آمیخته که می‌تواند شما را ساعت‌ها مسحور خود کند، بی‌آنکه متوجه گذر زمان باشید. گرافیک بازی نیز بی‌نظیر است. چشم‌انداز‌های زیبا و محیط‌های سرسبز و شگفت‌انگیز به خوبی توانسته‌اند محیطی که داستان در آن روایت می‌شود را به تصویر بکشند.

شدیداً به شما توصیه می‌کنیم این بازی را دانلود کنید تا بتوانید خودتان طعم توضیحاتی که دادیم را بچشید. تجربه‌ای که خواهید داشت بی‌نظیر خواهد بود. بازی Brothers: A Tale of Two Sons برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید عرضه شده که نسخه اندروید آن به قیمت 3 دلار در گوگل‌پلی عرضه شده که مطابق معمول شما می‌توانید این بازی را همین حالا به طور رایگان به همراه فایل دیتای مورد نیاز آن از فارسروید دانلود کنید. و البته حتماً توضیحات و دستورالعمل مربوط به نصب آن را در فارسروید مطالعه کنید. اگر احساس کردید معتاد به این بازی شده‌اید و بیش از حد دارید از دنیای واقعی و کار و زندگی‌تان فاصله می‌گیرید، شاید Forest بتواند دوای درد و پادزهر این بازی باشد!

Farsroid-Download

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. vahid می‌گوید

    خیلی بازی خوبی هست و داستان زیبای داره یکی از بهترین بازیهای هست که بازی کردم این بازی و بازی Valiant Hearts: The Great War بهترین داستان رو دارند