فضای نامحدود رایگان گوگل در سرویس Google Photos برای کاربران دستگاه‌های نکسوس

گوگل در آپدیت جدید Google Photos برای اندروید، کاربران دستگاه‌های نکسوس را مورد مرحمت قرار داده و نکسوسی‌ها از این پس به فضای رایگان نامحدود در Google Photos برای ذخیره تصاویر در ابعاد اصلی دسترسی پیدا می‌کنند.

1

کاربران اپلیکیشن اندرویدی Google photos در حال حاضر از نسخه ۱.۲۰ این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، گوگل وعده داده تا در نسخه ۱.۲۱ امکانات جدیدی را در این اپلیکیشن پرطرفدار لحاظ کند؛ در بین تمامی این امکانات جدید، ویژگی آپلود تصاویر با ابعاد اصلی خود بر روی فضای نامحدود ابری به چشم می‌خورد. ناگفته نماند که این ویژگی تنها در اختیار کاربران دستگاه‌های نکسوس خواهد بود.

Nexus-Google photos

در حال حاضر کیفیت دوربین گوشی‌های همراه هوشمند تراز اول بسیار پیشرفت داشته است و شاهد گوشی‌هایی هستیم که با رزولوشن بسیار بالای 4K فیلم‌برداری می‌کنند، سرویس Google photos هم که مختص تعامل با عکس ساخته شده در حال حاضر به کاربران امکان آپلود رایگان تصاویر را تا میزان ۱۶ مگابایت می‌دهد.

به این ترتیب کاربران قادر هستند ویدئوهای خود را نیز با کیفیت فول‌ اچ‌دی به صورت رایگان بر روی فضای نامحدود Google photos ذخیره کنند اما همان‌گونه که اشاره شد دیگر در جایی که شاهد دوربین‌هایی با کیفیت 4K هستیم، ذخیره فیلم‌های فول‌اچ‌دی کفاف کار کاربران Google photos را نمی‌دهد و به همین منظور از این پس کاربران نکسوس قادر هستند ویدئوهای خود را به رایگان با کیفیت بالای 4K در Google photos آپلود کنند.

همان‌گونه که اشاره شد این ویژگی با آپدیت Google Photos به نسخه ۱.۲۱ میسر خواهد شد؛ به این ترتیب کاربران نکسوس استفاده بیشتری از این اپلیکیشن عکاسی گوگل خواهند برد؛ سایر کاربران نیز انگیزه‌ای خواهند داشت برای تعویض گوشی خود با گو‌شی‌های نکسوس و دسترسی به ویژگی آپلود ویدئوهای 4K در Google Photos.

در کنار این ویژگی مهم در آپدیت نسخه ۱.۲۱ Google Photos شاهد تغییرات جدید دیگری نیز هستیم، حالت‌های مختلفی برای مرتب کردن تصاویر به ترتیب تاریخ و عکس‌هایی که اخیرا اضافه شده‌اند به همراه ویرایش میزان کنتراست و نوردهی تصاویر از ویژگی‌های جدیدی هستند که آپدیت Google Photos نسخه ۱.۲۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این آپدیت در حال حاضر به صورت غیر رسمی در اینترنت دست به دست می‌شود و با این حساب انتظار داریم تا در چند روز آینده رسما شاهد انتشار آن در گوگل‌پلی باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمدان فرهانیان می‌گوید

    باسلام‌واحترام‌نهایت‌استفاده‌راازسایت‌شمابردم‌