گلکسی C7 سامسونگ با بدنه فلزی، اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی معرفی شد

جشنواره معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی C سامسونگ با رونمایی از گوشی گلکسی C7 با بدنه فلزی، اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی به اوج رسید.

0

اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید حتما به پست معرفی گلکسی C5 از جانب سامسونگ برخوردید؛ این گوشی تراز اول نسخه بالاتری نیز دارد که آنرا از این پس با نام گلکسی C7 خواهیم شناخت، این گوشی خوش قد و بالای سامسونگ از چیپست اسنپ‌دراگون ۶۲۵ بهره می‌برد و پردازنده این چیپست هشت هسته‌ دارد که در فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کنند، از لحاظ گرافیکی نیز این چیپست به آدرنو ۵۰۶ مجهز است. در خصوص صفحه‌نمایش نیز همان‌گونه که اشاره شد با گوشی بلند بالایی طرف هستیم که صفحه‌ای ۵.۷ اینچی دارد.

چهار گیگابایت رم در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در این گوشی در نظر گرفته شده است. از لحاظ دوربین نیز در قسمت پشت گلکسی C7 شاهد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هستیم و در قسمت جلو سنسور ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌برداری سلفی این گوشی را بر عهده دارد. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری که از فناوری شارژ سریع نسخه ۳.۰ کوالکام بهره می‌برد نیز در این گوشی خود نمایی می‌کند. این محصول جدید سامسونگ ابعادی برابر با ۱۵۶.۶ در ۷۷.۲ در ۶.۷ میلی‌متر دارد و به اندروید نسخه ۶.۰.۱ مارشملو مجهز می‌باشد. لازم به ذکر است که گلکسی C7 وزنی برابر با ۱۶۵ گرم دارد.

پشتیبانی از استاندارد802.11a/b/g/n/ac وای‌فای به همراه شبکه مخابراتی 4G LTE، GPS و بلوتوث نسخه 4.2 سایر مشخصات فنی این گوشی جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد. گلکسی C7 از لحاظ رنگ‌بندی هم ترکیب رنگ خوبی دارد و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رز گلد روانه بازار خواهد شد. سامسونگ به طرفداران این گوشی وعده داد تا نسخه ۳۲ گیگابایتی گلکسی C7 را با قیمتی حدود ۳۹۵ دلار روانه بازار کند و نسخه ۶۴ گیگابایتی این محصول را با قیمت 425 دلار به فروش برساند. در حال حاضر به غیر از این اطلاعات خبری از جانب سامسونگ در خصوص زمان روانه شدن این گوشی به بازار منتشر نشده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.