گلکسی C5 سامسونگ رسما در چین معرفی شد؛ میانرده‌ای با بدنه فلزی و اسنپ‌دراگون 617

تاکنون شاهد شایعات مختلفی از گلکسی C5 بودیم تا اینکه سامسونگ با رونمایی این گوشی هوشمند رسما به تمامی این شایعات خاتمه داد، گلکسی C5 گوشی میان‌رده است که از بدنه فلزی و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۷ برخوردار است.

0

آخرین خبرهایی که داشتیم خبر از دریافت استاندارد TENAA در چین و استاندارد FCC در آمریکا توسط گلکسی C5 حکایت داشت، به این ترتیب هواداران گوشی‌های سامسونگ برای معرفی رسمی گلکسی C5 لحظه شماری می‌کردند تا اینکه در نهایت این گوشی در چین رسما رخ نشان داد.
Galaxy C5-3
همان‌گونه که ذکر شد گلکسی C5 از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برد و صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی دارد، سامسونگ برای این گوشی میان‌رده خود صفحه‌نمایشی از جنس AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ در نظر گرفته است.

Galaxy-C5-SM-C5000ZDACHC

پردازنده اسنپ‌دراگون 617 با هشت هسته به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 405 در گلکسی C5 جا خوش کرده است. از لحاظ رم نیز سامسونگ برای این گوشی خود 4 گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی تعبیه کرده است. کاربران قادر هستند این میزان حافظه را تا مقدار 128 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی افزایش دهند. یک سنسور اثر انگشت نیز در این گوشی به چشم می‌خورد که این امر حکایت از پشتیبانی گلکسی C5 از سرویس پرداخت موبایل Samsung Pay دارد.

از لحاظ دوربین نیز در این گوشی جدید سامسونگ شاهد سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 هستیم. در قسمت جلو نیز سنسور ۸ مگاپیکسلی وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی را بر عهده گرفته است. در کنار تمامی این موارد باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری به همراه اندروید نسخه ۶.۰ در گوشی گلکسی C5 سامسونگ خودنمایی می‌کند.
Galaxy C5-2
این گوشی جدید سامسونگ از لحاظ ابعاد نیز بسیار خوش قد و قامت طراحی شده و ضخامتی برابر با ۶.۷ میلی‌متر دارد. سامسونگ برای این محصول ۱۴۳ گرمی خود خوش سلیقگی به خرج داده و رنگ‌بندی طلایی، صورتی، خاکستری و نقره‌ای را در گلکسی C5 شاهد هستیم.

همان‌گونه که در ابتدا اشاره شد این گوشی در حال حاضر تنها در بازارهای چین به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است از آنجایی که گلکسی C5 استاندارد FCC آمریکا را نیز دریافت کرده است، انتظار می‌رود دیر یا زود شاهد این گوشی در بازارهای آمریکا و سایر بازارهای جهانی باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.