OPPO نمونه اولیه گوشی هوشمند خود با صفحه نمایش تاشو را به نمایش گذاشت

چندی پیش سامسونگ اولین نمونه صفحه‌نمایش تاشو خود را به نمایش گذاشت و OPPO هم برای اینکه از قافله عقب نماند نمونه اولیه گوشی هوشمند خود با صفحه‌نمایش تاشو را به نمایش گذاشت.

0

این روزها به اندازه کافی در بازار شاهد گوشی‌های همراه هوشمند با صفحه‌نمایش‌های مسطح هستیم و به همین منظور شرکت‌ها در صدد ساخت گوشی‌هایی هستند که صفحه‌نمایش تاشو یا منعطف داشته باشند. چه بسا که به خدمت گرفتن این صفحه‌نمایش‌ها بتواند جان تازه‌ای به صنعت موبایل بخشد. در همین راستا سامسونگ که خود را به عنوان یکی از طلایه‌داران فناوری‌های جدید به همگان معرفی کرده است، صفحه‌نمایشی تاشو را به نمایش گذاشت، از قرار معلوم Oppo هم به ساخت گوشی با صفحه‌نمایش تاشو علاقه‌مند است و اولین نمونه این گوشی هوشمند را به نمایش گذاشته است. همان‌گونه که در تصویر منتشر شده از این نمونه اولیه این گوشی به چشم می‌خورد،‌با صفحه‌نمایشی طرف هستیم که به راحتی تا می‌شود. به این ترتیب کاربر قادر است گوشی را تا کرده و در جیب خود بگذارد و در مواقع لزوم آنرا باز کند و به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دسترسی داشته باشد.

این خبر از جانب Zaeke به بیرون منتشر شده است، این منبع خبری مدعی است که این محصول در حال حاضر به صورت نمونه آزمایشی ساخته‌ شده است و به این ترتیب مشخص نیست در چه زمانی شاهد مدل اصلی این گوشی در بازار خواهیم بود. از طرف دیگر امیدواریم تا زمان عرضه این گوشی مجهز به صفحه‌نمایش تاشو، شرکت Oppo از لحاظ طراحی هم دستی به سر و روی گوشی جدید خود بکشد چرا که گوشی که نمونه اولیه آنرا شاهد هستیم اصلا از لحاظ زیبا شناختی، جذاب به نظر نمی‌رسد. در این تصویر شاهد نماد شارژ شدن باتری در صفحه‌نمایش گوشی تاشو هستیم، این امر ممکن است به این دلیل باشد که Oppo قصد دارد شارژ شدن این گوشی را در حالت تاشدن هم به نمایش بگذارد، لازم به ذکر است که از روی نماد شارژ باتری که در این صفحه‌نمایش تاشو به چشم می‌خورد می‌توان حدس زد در این محصول جدید شاهد سیستم‌عامل اندروید باشیم.

در حال حاضر خبر دیگری از این گوشی به بیرون درز پیدا نکرده است، اما از آنجایی که سامسونگ هم در حال ساخت گوشی با صفحه نمایش تاشو است، می‌توان گفت هر دو شرکت باید به فرآیند تولید این محصول جدید خود سرعت بخشند چرا که بدون شک هر شرکتی که محصول نوآورانه خود را اول روانه بازار کند برنده است.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.