سامسونگ تبلت Galaxy Tab Iris مجهز به اسکنر چشم را در هندوستان معرفی کرد

بازار هندوستان همیشه برای سامسونگ مهم است و محصولات به خصوصی را روانه این بازار می‌کند، اکنون نیز شاهد معرفی تبلت Galaxy Tab Iris از جانب سامسونگ در بازار هندوستان هستیم.

0

سامسونگ نظر خاصی به بازار هندوستان دارد و تاکنون برای شعبه هندوستانِ واحد تحقیق و توسعه خود سرمایه زیادی خرج کرده است، به همین منظور شاهد عرضه محصولاتی از جانب سامسونگ در هندوستان هستیم که به صورت اختصاصی برای این بازار ساخته شده‌اند.

جالب است بدانید در حال حاضر ارگان‌های دولتی به خصوصی در هندوستان از مشخصه‌های بایومتریک برای تشخیص هویت استفاده می‌کنند، برای نمونه می‌توان به پایگاه جمع‌آوری آمار Aadhaar اشاره کرد، این پایگاه زیر نظر آژانس UIDAI در هندوستان مشغول به فعالیت است. این تبلت با سیستم‌ به خدمت‌ گرفته شده در این نهاد کاملا سازگار است و گفته می‌شود که از استاندارد STQC نیز برخوردار است، این استاندارد از ساخت محصول مختص بازار هندوستان خبر می‌دهد.

البته به غیر از این ویژگی، تبلت جدید Galaxy Tab Iris به لحاظ سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن ندارد. این محصول در واقع نسخه‌‌ای مشابه با تبلت گلکسی تب لایت ۳ سامسونگ است که دو سال پیش روانه بازار شد، به این ترتیب با تبلیتی ۷ اینچی سر و کار داریم که ابعاد صفحه‌نمایش آن ۶۰۰ در ۱۰۲۴ پیکسل است. پردازنده چهار هسته‌ای که در فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز کار می‌کند به همراه ۱.۵ گیگابایت رم از نوع LPDDR3  و هشت گیگابایت حافظه ذخیره سازی، سایر مشخصات سخت‌افزاری Galaxy Tab Iris را تشکیل می‌دهند.

samsung-galaxy-tab-iris-SM-T116

از لحاظ ابعاد نیز این محصول ابعادی برابر با ۱۹۳.۴ در ۱۱.۴ در ۹.۷ میلی‌متر دارد و به دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت پشت مجهز است، همان‌‌گونه که از نام این تبلت پیداست تجهیزات تشخیص هویت از طریق عنبیه چشم نیز در این محصول خودنمایی می‌کند.

وای‌فای نسخه b/g/n به همراه بلوتوث ۴.۱ و پشتیبانی از یو‌اس‌بی در کنار باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی تب Iris را تشکیل می‌دهد. نکته جالب دیگری که در خصوص این تبلت جدید لازم به ذکر است، فقدان پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G است، سامسونگ تاکید زیادی بر مجهز بودن محصولاتی که در بازار هندوستان روانه بازار می‌شود به 4G دارد؛ اما همان‌گونه که اشاره شد در این محصول خبری از 4G نیست.

این تبلت برای بازار هندوستان با قیمت حدود ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود؛ البته همان‌گونه که اشاره شد انتظار می‌رود این تبلت بیشتر در مصارف خاص استفاده شود و بعید که در بازار به دست مصرف کننده نهایی برسد.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.