سامسونگ کنار گذاشتن توسعه محصولات مبتنی بر اندروید ور را تکذیب کرد

دیروز گزارش شد که سامسونگ تولید نکردن ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل Android wear در آینده را تأیید کرده است. در گزارشی از مجله Fast Company به چند مدیر اجرایی سامسونگ که نام آن‌ها ذکر نشده اشاره شد و ادامه داد که این شرکت هیچ ساعت هوشمندی مجهز به Android wear را تحت توسعه نداشته و در آینده هم قرار نیست که آن‌ها را تولید کند. اکنون سامسونگ به اصلاح توضیحات پرداخته و به نظر می‌رسد که نظر خود را عوض کرده باشد.

0

سامسونگ در بیانه‌ای مخالفت خود را با تفسیرهایی که مجله Fast Company انجام داده اعلام کرد و گفت که هیچ خبری را درباره Android Wear اعلام نکرده است. همچنین اضافه کرد که ما تعهد خود را به هیچ پلتفرمی تغییر نداده‌ایم. از این پاسخ می‌فهمیم که سامسونگ اعلام نکرده که قرار است ساعت هوشمند جدیدی مجهز به Android Wear را تولید کند، اما راه را هم به‌طور کامل به روی خود نمی‌بندد و مایل است که فرصت‌ها را باز نگه دارد. شاید در آینده ساعت هوشمندی تولید کند و شاید هم نکند. اولین و تنها ساعت هوشمند سامسونگ که از سیستم‌عامل Android Wear استفاده می‌کرد، Gear Live بود که در حدود دو سال پیش عرضه شد. ازآن‌پس تمام ساعت‌های هوشمند سامسونگ ازجمله Gear S2 شگفت‌انگیز، از سیستم‌عامل Tizen استفاده می‌کرده‌اند.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.