بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانند به تجربه و لذت بهتر و کامل‌تر شما از یورو 2016 کمک کنند

بسته به اینکه کجای این کره خاکی قرارگرفته باشید، احتمالاً شما هم فوتبال را لذت‌بخش‌ترین ورزشی که بشر تابه‌حال ابداع کرده است می‌دانید. تا انتهای این مطلب تصور می‌کنیم که شما هم یکی از طرفداران پروپاقرص این ورزش هستید.

0

در تابستان سال جاری، طرفداران این ورزش دلایل زیادی برای خوشحالی خواهند داشت. مهم‌تر اینکه قرار است مسابقات قهرمانی یورو 2016 اروپا در 20 روز آینده در فرانسه آغاز شود. یکی از 24 تیم ملی اروپایی باید ثابت کند که لیاقت دریافت عنوان قهرمانی این مسابقات را دارد.

مطمئن هستیم که تمام مسابقات قرار است شما را پای تلویزیون‌ها و مانیتورهایتان بچسباند، اما درعین‌حال برنامه‌هایی هم وجود دارند که شما را از هر چیزی که به مسابقات یورو 2016 مربوط باشد، باخبر می‌کنند. با این مطلب از فارنت همراه باشید تا شما طرفداران فوتبال را با برنامه‌های اساسی و حتی یک بازی آشنا می‌کنیم!

اپلیکیشن UEFA Euro 2016

دانلود: اندروید | آی‌اواس

این برنامه رسمی خود یوفا برای مسابقات است و قرار است قطب اصلی دریافت اخبار، برنامه بازی‌ها، جدول رده‌بندی، نتایج بازی‌ها، بازیکنان برجسته‌تر و به‌طورکلی همه‌چیز درباره یورو 2016 باشد. پس از نصب و اجرای این برنامه، از شما خواسته می‌شود که یک تیم مورد علاقه انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب یک تب اختصاصی برای اخبار مربوط به تیم محبوب شما می‌سازد.

نگران نباشید، سایر اخبار را هم دریافت خواهید کرد. زمانی که تیم انتخابی شما بازی داشته باشد، برنامه به‌عنوان صفحه دومی عمل خواهد کرد. انواع اطلاعات اضافی، ویدئوها و فایل‌های صوتی مربوط به بازی، آمار و ارقام رسمی و دیگر اطلاعات را نمایش خواهد داد. همچنین اگر خوش‌شانس باشید و جایی برای خود پیدا کنید، می‌توانید بلیت بازی را هم بخرید. این یک برنامه لازم برای تمام طرفدارانی که با صبر و حوصله به انتظار 21 خرداد نشسته‌اند است.

اپلیکیشن UEFA Euro 2016 Fan Guide

دانلود: اندروید | آی‌او‌اس

اگر یکی از افراد خوش‌شانسی باشید که برنامه خود را برای تمام مدت مسابقات یورو 2016 به هدف سفر به فرانسه و دیدن تمام بازی‌ها خالی کرده است، ما به شما حسادت می‌ورزیم. این یک تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود. با توجه به این مطلب برای اینکه خاطره خود را تا جای ممکن دلپذیر کنید، بهتر است که از برنامه رسمی راهنمای یوفا برای طرفداران استفاده کنید.

این برنامه به شما در گشتن فرانسه و مدیریت اقامت شما در این کشور، بررسی گزینه‌های مختلف حمل‌ونقل و نحوه و محل دریافت بلیت بازی‌های موردنظرتان کمک می‌کند. همچنین به شرح نکات عالی درباره شهرهایی که قرار است از آن‌ها دیدن کنید می‌پردازد. درنهایت فراموش نکنیم که فرانسه کشور زیبایی است!

اپلیکیشن LiveScore Euro 2016

دانلود: اندروید | آی‌اوس

اگر یک طرفدار فوتبال پروپاقرص باشید (در غیر این صورت اینجا چه‌کار می‌کنید؟) احتمالاً می‌خواهید هرکجا که باشید به‌سرعت به نتایج مسابقات دسترسی پیدا کنید. به همین علت وب‌سایت LiveScore می‌تواند یکی از پر بازدیدترین وب‌سایت‌ها برای شما باشد.

با نزدیک شدن مسابقات یورو 2016، LiveScore اپلیکیشن اختصاصی منتشر کرده که نتایج سریع همه بازی‌ها را به اشتراک می‌گذارد. همچنین می‌توانید برنامه و جدول رده‌بندی بازی‌ها را ببینید. اگر کار کردن با این برنامه برایتان آسان‌تر باشد، پس باید آن را در دستگاه اندرویدی یا آی‌اواسی خود دانلود کنید.

اپلیکیشن BBC Sport

دانلود: اندروید | آی‌او‌اس

آیا می‌خواهید تمام بازی‌ها را به صورت زنده ببینید؟ البته که می‌خواهید! خوشبختانه اپلیکیشن BBC Sport اجازه تماشای تمام بازی‌ها را به صورت زنده می‌دهد.

درصورتی‌که بازی را از دست بدهید، می‌توانید روی اخبار برجسته برای به دست آوردن جزئیات اتفاق‌های مهم آن بازی، حساب بازکنید.

اپلیکیشن Euro 2016

دانلود: اندروید

اگر به هر دلیلی برنامه رسمی خود یورو 2016 را دوست نداشتید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. این برنامه، کاربردی یکسان دارد. می‌توانید اطلاعاتی مربوط به تیم‌ها، جدول رده‌بندی، تاریخ مسابقات، امتیازات گروهی، نتایج مسابقات و حتی اطلاعات بازیکنان را ببینید.

مهم‌تر از همه می‌توانید امتیازات زنده که در هر دقیقه آپدیت می‌شوند، گل‌ها، پنالتی‌ها و هر جزء حیاتی را ببینید. تمام این اطلاعات در رابط کاربری ساده عرضه می‌شوند تا اطلاعات موردنیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون حواس‌پرتی دریافت کنید.

اپلیکیشن Score Hero

دانلود: اندروید | آی‌اوس

دیگر برنامه‌های جدی کافی هستند، حالا وقت استراحت است. درست است که از کلمه استراحت استفاده کردیم ولی Score! Hero چندان هم ساده نیست. در این بازی باید با رسم مسیر به شوت کردن توپ یا گل زدن و رد کردن توپ از دروازه‌بان همیشه هشیار بپردازید. چند مرحله اول ساده هستند اما زمانی که به مراحل پیشرفته‌تر برسید،

این بازی مکار شخصیت اصلی خود را نشان می‌دهد. بازی چالش‌برانگیزی است و بیشتر اوقات شما را چنان عصبی می‌کند که گوشی هوشمندتان درخطر کوبیده شدن به دیوار قرار خواهد گرفت. زمانی که در این بازی امتیاز به دست بیاورید، احساس می‌کنید که افتخار کسب کرده‌اید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.