تصاویر منتسب به نمونه اولیه قاب آیفون 7 از وجود ۴ بلندگو در آن خبر دارند

در میان تصاویر درز کرده فراوان منتسب به آیفون 7 حالا وبلاگ فرانسوی Nowhereelse.fr به‌تازگی تصاویر جدیدی منتسب به قاب آیفون 7 را منتشر کرده که در آن بلندگوهای 4 گانه به چشم می‌خورند.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم آیفون 7 از طراحی مشابه آیفون 6 و 6اس استفاده کرده اما خطوط پلاستیکی آنتن را به حاشیه‌ها رانده و درگاه 3.5 میلی‌متری صدا را نیز حذف خواهد کرد. در عوض به‌نظر می‌رسد اپل قصد دارد بلندگوهای استریو را از آی‌پد پرو به آیفون 7 نیز بیاورد. همان‌طور که در تصاویر می‌بینید در پایین و همچنین بالای قاب گوشی مجموعاً 4 ردیف سوراخ برای بلندگوها تعبیه شده تا وقتی آیفون را به صورت افقی در دست می‌گیرید صدایی استریو را شبیه به نکسوس 6پی یا اچ‌تی‌سی وان M9 تجربه کنید.

iPhone-7-leak-2

با وجود این‌که بلندگوها به صورت مستقیم به سمت کاربر نشانه نرفته‌اند اما با تجربه خوبی که از تک‌بلندگوی آیفون داریم انتظار صدایی عالی از آیفون 7 بی‌مورد نخواهد بود.طبق شایعات اپل با وجود حذف درگاه 3.5 میلی‌متری صدا قصد دارد از یک آمپلی‌فایر صدا از شرکت مشهور Cirrus Logic استفاده کند که همچنین امکان حذف نویز هوشمند از طریق هدفون‌های لایتنینگ را نیز فراهم خواهد کرد.

iPhone-7-leak-1

همچنین گفته می‌شود حداقل نسخه معمولی آیفون 7 به دوربین دوگانه مجهز نخواهد شد اما یک سنسور بزرگ‌تر برای دوربین برای بهبود عکاسی در نور کم در این تصاویر مشهود است. رنگ بنفشی که می‌بینید البته نمی‌تواند دلیلی بر وجود یک رنگ جدید در آیفون باشد چرا که نمونه‌های اولیه را به‌صورت آزمایشی می‌سازند.

macrumors

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.