موتو جی 4 پلاس موتورولا به Android O قابل ارتقا خواهد بود

موتو جی ۴ پلاس گوشی تازه نفسی است که به تازگی از جانب موتورولا روانه کارزار گوشی‌های همراه هوشمند شده است، به همین منظور موتورولا رسما اعلام کرد که حسابی هوای این گوشی جدید خود را خواهد داشت و پس از اندروید N آنرا به اندروید O هم آپدیت خواهد کرد.

0

موتو جی 4 پلاس گوشی میان رده‌ای از خانواده موتو جی موتورولا است. کاربران گوشی‌های همراه به خوبی می‌دانند که وقتی یک گوشی به بازار عرضه شد و یکی دو سالی از حضورش در بازار گذشت دیگر مهرش از دل سازنده بیرون می‌رود و آپدیت‌های جدید را دریافت نمی‌کند؛ اما ظاهرا این داستان برای موتو جی 4 پلاس فرق می‌کند و کاربران این گوشی تازه نفس به این زودی‌ها از دریافت آپدیت‌های جدید اندروید محروم نخواهند ماند.

به همین منظور شاهد انتشار تصویری تبلیغاتی از جانب موتورولا بودیم که از آپدیت موتو جی ۴ پلاس به نسخه اندروید N خبر می‌دهد،‌جالب اینجاست که بر اساس این تبلیغ موتو جی ۴ پلاس پس از دریافت این آپدیت طعم نسخه بعدی اندروید را که در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد را نیز خواهد چشید، در حال حاضر این نسخه از اندروید را با نام اندروید O می‌شناسیم.

لازم به ذکر است که نسخه‌های اندروید پس از انتشار از جانب گوگل برای حضور در گوشی‌های همراه نیاز به چند ماهی زمان دارند، به این ترتیب ممکن است موتو جی ۴ پلاس آپدیت اندروید O را در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کند.

از طرف دیگر می‌توان گفت که موتورولا از مشخصات سخت‌افزاری گوشی خود اطمینان دارد که این گوشی توانایی اجرای نسخه‌ اندروید دو سال آینده را هم دارد. این امر می‌تواند به اتخاذ تصمیم خریداران در حین خرید موتو جی ۴ پلاس کمک کند.

در پایان باید به این نکته نیز اشاره کرد که دو سال برای صنعت موبایل زمان بسیار زیادی است و بعید به نظر می‌رسد تا آن زمان موتو جی ۴ پلاس از لحاظ سخت‌افزاری حرف زیادی برای گفتن داشته باشد حتی اگر از لحاظ نرم‌افزاری از اندروید O بهره بگیرد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.