این تصاویر اسکرین‌شات از آمدن سیری به مک خبر دارند؛ احتمالا با آیکون جدید!

مدت زیادی است که پیش‌بینی می‌شود سیری در مک نیز حضور داشته باشد؛ به همین منظور شاهد تصاویر جدیدی هستیم که از آمدن سیری به مک با آیکون جدید خبر می‌دهند.

1

دستیار هوشمند صوتی اپل تاکنون در دستگاه‌های موبایل این شرکت خدمت‌رسانی کرده است اما ظاهرا این دستیار کارآمد در کامپیوترهای اپل نیز آماده خدمت‌رسانی به کاربران خواهد بود. اخیرا شاهد دو تصویر اسکرین‌شات جدید از Mac OS X 10.12  بودیم که در این تصاویر دستیار سیری خودنمایی می‌کند.

جالب اینجاست که ظاهرا آیکون سیری هم در نسخه‌ بعدی تغییر خواهد کرد. تاکنون در آیکون سیری شاهد یک میکروفون بودیم اما چیزی که در قسمت داک این اسکرین‌شات مشاهده می‌‌شود امواج رنگارنگی را شاهد هستیم که به احتمال زیاد آیکون جدید سیری با همین ترکیب جدید نمایان خواهد شد.

اگر این آیکون واقعا طرح نهایی اپل برای سیری باشد باید گفت که با آیکون زیبایی طرف هستیم و امیدواریم آنرا در iOS هم شاهد باشیم.

Siri
در اسکرین‌شات دیگری که از سیری به بیرون منتشر شده است، سیری را در قسمت Spotlight و در کنار گزینه جستجو مشاهده می‌کنیم. حضور آیکون سیری در دو قسمت مختلف صفحه دسک‌تاپ چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و باید در نهایت اپل چه آشی برای نسخه سیری مک خواهد پخت.
Siri1
اکنون که انتظار حضور سیری در مک را می‌کشیم باید گفت که امیدواریم سیری در iOS و مک به صورت یکپارچه حضور داشته باشد و برای نمونه بتوانیم دستوراتی را در سیری iOS صادر و نتیجه آنرا در مک دریافت کنیم. در مجموع تاکنون به غیر از این دو اسکرین‌شات منتشر شده خبر دیگری از حضور سیری در مک به بیرون درز پیدا نکرده است و با این حساب به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد خبرهای بیشتری از این دستیار هوشمند کارآمد خواهیم شنید.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اینم استراتژی ماکروسافت بود