با قابلیت جدید Instant Apss اندروید می‌توانید محتوای اپ‌ها را با یک لینک ساده به اشتراک بگذارید

به اشتراک گذاشتن محتوای اپلیکیشن‌ها به این راحتی نیست؛ اما قابلیت جدید Instant Apps اندروید کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای اپلیکیشن ها را با یک لینک ساده به اشتراک بگذارند.

0

حتما برای شما هم پیش‌ آمده که محتوای یک اپلیکیشن را برای کسی بفرستید، این فرآیند تنها در صورتی ممکن است که هر دو نفر اپلیکیشن واحدی را برای به اشتراک گذاری استفاده کنند، از قرار معلوم گوگل این مشکل کاربران را با قابلیت جدید Instant Apps حل کرده است. در مراسم Google I/O 2016 شاهد رونمایی ساز و کاری جدید برای به اشتراک گذاری محتوای اپلیکیشن‌ها بودیم، به این ترتیب کاربران قادر هستند محتوای اپلیکیشن دلخواه خود را به سادگی به اشتراک گذاری یک لینک اینترنتی با یکدیگر به اشتراک بگذارند. سال گذشته شاهد لینک‌های اپلیکیشن‌ها در قسمت جستجوی گوگل بودیم ، این ویژگی کاربران را قادر می‌ساخت تا بدون طی کردن فرایند نصب، اپلیکیشن مورد نظر را مستقیم بر روی گوشی استریم کنند.
Instant_Apps
امکان Android Instant Apps دقیقا از همان ایده سال گذشته گوگل استفاده کرده است، با این ویژگی، اپلیکیشن‌ها به ماژول‌های مرکزی تقسیم می‌شوند و کاربران قادر هستند در صورت نیاز به سرعت و بدون دردسر آنها را نصب کند. با استفاده از Android Instant Apps کاربران قادر هستند با انتخاب یک لینک، محتوایی را که برای اجرا شدن یک اپلیکیشن نیاز است دریافت کنند. لازم به ذکر است که برای چنین فرآیندی حتما باید توسعه دهنده اپلیکیشن آنرا به ماژول‌های مشخصی تقسیم کند؛ اما جالب است بدانید که تمامی این فرآیند به راحتی انجام می‌شود و حتی برای استفاده از آن نیازی به نسخه‌های بالای اندروید نیست و کاربران اندروید Jellybean هم قادر هستند با Android Instant Apps محتوای اپلیکیشن مورد نظر خود را به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر این ویژگی در مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد؛ اما کاملا مشخص است که گوگل قصد دارد از کار کرد Android Instant Apps مطمئن شود و در چند ماه آینده رسما این ویژگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.