اپلیکیشن اختصاصی هیوندای برای خودروهای مجهز به Android Auto اواخر امسال عرضه خواهد شد

در مراسم 2016 Google I/O شاهد معرفی اپلیکیشن اختصاصی هیوندای برای خودروهای مجهز به Android Auto بودیم، هیوندای وعده داده تا این اپلیکیشن را تا اواخر امسال عرضه کند.

0

هیوندای خودروهای خود را که به Android Auto مجهز هستند تحویل گرفته و اپلیکیشن اختصاصی را معرفی کرد، این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار راحتی دارد و با استفاده از آن دیگر کاربران نیازی نیست در کنسول مرکزی Android Auto از طریق رابط‌های کاربری مختلف تنظیمات دلخواه خود را انجام دهند.
MyHyundai_AA_google_cards.0
لازم به ذکر است که در حال حاضر این اپلیکیشن قادر به انجام تنظیمات مهمی نظیر تنظیم دمای هوای گرم یا سرد خودرو نیست. هیوندای امکاناتی نظیر دستیار کنار جاده (Roadside assistance)، برنامه‌ریزی قرارهای ملاقات، چکاپ ماهانه خودرو و اعلان‌هایی را جهت اطلاعات راننده در این اپلیکیشن جدید انحصاری پلتفرم Android Auto تعبیه کرده است.
MyHyundai_AA_MVR_detail.0
این روزها شاهد گسترش پلتفرم هوشمند خودرو هستیم و به همین منظور Android Auto گوگل و CarPlay اپل رقابت سختی را در خصوص رابط کاربری با یکدیگر دارند، از طرف دیگر سایر برند‌های خودرو نیز سعی دارند از این قافله عقب نمانند. لازم به ذکر است که بیشتر خودروسازان بزرگ تمایل خود را برای شخصی سازی رابط کاربری اصلی به خدمت گرفته شده در پلتفرم هوشمند خودرو اعلام کرده‌اند. در این بین هیوندای نیز با معرفی اپلیکیشن اختصاصی خود برای Android Auto رسما تمایل این شرکت را برای ساخت اپلیکیشن‌هایی مختص خودروهای خود را اعلام کرده است. ناگفته نماند که خودرو سوناتا ۲۰۱۵ اولین خودرویی است که با پشتیبانی Android Auto روانه بازار شد.
MyHyundai_AA_service.0
این اپلیکیشن جدید MyHyundai نام دارد و انتظار می‌رود تا زمستان امسال آنرا در خودروهای تراز اول هیوندای که از Android Auto پشتیبانی می‌کنند حضور پیدا کند.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.