از این پس برای استفاده از Android Auto به خودروی سازگار با این پلتفرم نیازی نخواهید داشت!

Android Auto قابلیتی است که می‌تواند گوشی هوشمند اندرویدی شما را با سیستم درون خودرویی همگام کند. این قابلیت طی چند سال گذشته بهبود یافته و حال به نظر می‌رسد تکامل این سیستم به قدری رسیده است که در نسخه بعدی آن دیگر نیاز نخواهد بود خودرو شما هم از آن برای همگام‌سازی پشتیبانی نماید.

0

نسخه جدید اپلیکیشن موبایلی Android Auto که اواخر امسال از راه خواهد رسید، امکان اتصال گوشی اندرویدی شما را به خودروهایی فارغ از بهره‌مندی سیستم درون خودرویی Android Auto می‌دهد.

بدین ترتیب گوشی‌های اندرویدی در آینده‌ای نه چندان دور قادر خواهند بود به هر خودروی امروزی که از یک سیستم درون خودرویی هوشمند بهره می‌برد متصل شده و اطلاعاتی از قبیل نقشه مسیر راه را با آن همگام‌سازی نمایند. البته اجرای فرامین صوتی در کنار پاسخگویی مستقیم به تماس‌ها از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید این سیستم محسوب می‌شود.

nav-1.0

ناگفته نماند که برای مسیریابی صوتی و یا گوش کردن به موزیک‌های درون حافظه گوشی از طریق بلندگوهای خودرو باید سیستم شما به بلوتوث و درگاه کابل aux 3.5 میلی‌متری مجهز باشد.

در حالی که به کار گیری سیستم Android Auto و یا CarPlay امکانات بسیاری خوبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد، با این حال هنوز برخی غول‌های خودروسازی از جمله تویوتا ترجیح می‌دهند محصولات خود را به جای تجهیز به این گونه تجهیزات، از نظر کیفی ارتقا دهند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.