گوگل اپلیکیشن پیام‌رسان جدید و هوشمند Allo را معرفی کرد

در میان دنیای پیام‌رسان‌های موبایلی شاید تصور موفقیت یک سرویس جدید دشوار باشد اما گوگل ساعاتی پیش Allo را به عنوان یک پیام‌رسان جدید و هوشمند معرفی کرد.

0

این پیام‌رسان که البته قرار نیست جایگزین پیام‌رسان فعلی Hangouts شود از دستیار هوشمند جدید گوگل Assistant بهره می‌برد.

allo-stickers

رابط کاربری این پیام‌رسان که قرار است برای اندروید و iOS عرضه شود ساده و تمیز است و با نوآوری‌هایی قصد رقابت با واتس‌اپ و تلگرام را دارد. استیکرهای این پیام‌رسان توسط هنرمندان مختلف از سراسر دنیا تهیه می‌شود و وقتی یک عکس ارسال می‌کنید می‌توانید مستقیماً با انگشت روی آن بنویسید.

allo-whispershout

همچنین با قابلیت WhisperShout وقتی چیزی می‌نویسید پیش از فشردن دکمه ارسال می‌توانید انگشت خود را روی آن بالا و پایین ببرید تا نوشته بزرگ یا کوچک شود.

Allo-Smart-reply

اما ویژگی اصلی Allo بهره‌گیری از هوش مصنوعی دستیار گوگل است. شما می‌توانید یک گفتگو با @google ترتیب داده و از آن هر سوالی را بپرسید. به لطف هوش مصنوعی قوی‌تر گوگل روبات گفتگو یا همان chatbot گوگل نسبت به رقبا قوی‌تر بوده و به‌طور مثال می‌تواند از روی چندین شکلک مختلف نام یک فیلم را حدس بزند! اما قدرت اصلی دستیار گوگل در گفتگو با دوستانتان زمانی مشخص می‌شود که Allo می‌تواند در پاسخ به پرسش‌های دوستانتان جواب‌هایی را پیشنهاد داده و همچنین به مراتب با شناخت بیشتر از شما جواب‌های درست را پیش‌بینی کند.

Google-Allo-assistant

وقتی یکی از طرفین تصویری را ارسال می‌کند دستیار گوگل می‌تواند متوجه شود تصویر مربوط به چه رویدادی است و در صورت فراخوان توسط @google اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذارد. این اپلیکیشن قرار است از تابستان به اندروید و iOS بیاید.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.