شرکت آونگ به عنوان نماینده انحصاری شرکت تندا در ایران معرفی شد

در مراسمی که شب گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت آونگ و شرکت چینی تندا و با همراهی اصحاب رسانه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، شرکت آونگ به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت تندا در ایران معرفی شد.

0

شرکت تندا یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه در رده‌های مختلف بازار و دومین شرکت برتر تولیدکننده تجهیزات شبکه در بازار چین به حساب می‌آید. این شرکت از سال ۱۹۹۹ تاکنون در این بازار در حال فعالیت است و هم‌اکنون بیش از ۳۵۰۰ نفر کارمند دارد و روزانه ۱۲۰ هزار قطعه محصول تولید می‌کند. در حال حاضر تندا در ۱۷ کشور جهان دفتر دائمی دارد و محصولات آن در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.

از محصولات شرکت تندا می‌توان به دستگاه‌های شبکه‌ی خانگی، اداری و صنعتی اشاره کرد که از جمله آنها می‌توان به مودم ADSL، روتر و سایر تجهیزات مربوط به شبکه‌های بی‌سیم، سوییچ، مودم‌های 3G و 4G جیبی، اکسس پوینت، پاورلاین و دوربین‌های مداربسته نام برد که محصولات متنوعی را شامل می‌شوند.

TEnda-in-Iran-02

در کنفرانس خبری که به این منظور برگزار شده بود، آفای تونی لیانگ، قائم‌مقام تندا، آقای یو ، مدیر فروش خاورمیانه و شمال آفریقا، و آقای استیون پان، مسئول فروش تندا، از طرف شرکت تندا حضور داشتند و به معرفی این شرکت و استراتژی جدید خود در ایران پرداختند.

در ابتدای این کنفرانس خبری آقای میرلوحی، مدیرعامل شرکت آونگ  در سخنانی با اشاره به استراتژی شرکت آونگ در بازار و دلایل حضور این شرکت در بازار شبکه و همکاری با شرکت تندا سخنانی را بیان کرد.

وی با اشاره به ساقه 4 ساله حضور شرکت تندا در بازار شبکه کشور، آغاز همکاری با آونگ از سوی شرکت تندا را حضور موثرتر در بازار دانست و از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت آونگ به تشکیل تیم‌های شامل متخصصین حوزه شبکه برای فروش، پشتیبانی و بازاریابی مشتریان خبر داد.

میرلوحی همچنین با اشاره به سابقه حضور شرکت تندا در بازار و همکاری با دو شرکت دیگر تاکید کرد که از این پس محصولات تندا تنها با گارانتی آونگ در بازار عرضه خواهند شد اما با مذاکرات صورت گرفته، این دو شرکت نیز محصولات تندا را با سیاستی واحد با شرکت آونگ و با گارانتی این شرکت اما با استفاده از کانال‌های فروش خود عرضه خواهند نمود.

میرلوحی در کنار قیمت پائین‌تر محصولات شرکت تندا، خدمات منحصر بفرد پس از فروش آونگ را مزیت اصلی محصولات تندا دانست که به صورت گارانتی سه‌ساله خواهند بود و تاکید کرد که آونگ همواره در تلاش است تا در کنار محصولات خود ارزش افزوده‌ منحصر به فردی برای مشتریان خود ایجاد نماید و در خصوص محصولات شبکه اجرای طرح ارائه کالای جایگزین در زمان تعمیر نیز در دست بررسی است.

مدیرعامل شرکت آونگ همچنین از درخواست حضور یک نیروی R&D ‌شرکت تندا در ایران و تلاش برای توسعه محصولات این شرکت برحسب نیاز بازار ایران و انجام اقداماتی از جمله افزودن منوی فارسی به محصولات این شرکت خبر داد.

در این مراسم همچنین بهرام شفق، مدیر فروش شرکت آونگ به تشریح سیاست‌های این شرکت در فروش محصولات تندا پرداخت. وی باا اشاره به اینکه شرکت اونگ تاکنون موفق به کسب نمایندگی شرکت‌های معتبری همچون ای‌دیتا، هانت کی و همچنین نمایندگی انحصاری اندرومدیا شده، از تشکیل کانال فروش منظم در شرکت آونگ در این خصوص خبر داد.

وی با اعلام اینکه آونگ تا به امروز به صورت حرفه‌ای در بازار ابزارهای ذخیره‌سازی حاضر بود تاکید کرد که از این کانال فروش برای توزیع و عرضه کالاهای DSL و از کانال توزیع متفاوتی برای فروش محصولات Non-DSL تندا استفاده خواهد کرد.تا امکان سازگاری بیشتری با بازار محصولات شبکه در ایران وجود داشته باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.