سامسونگ امکان تنظیم زمان را به قابلیت Always on صفحه نمایش گلکسی اس 7 افزوده است

قابلیت Always on ویژگی‌ جدیدی است که امسال در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ و ال‌جی شاهد آن هستیم، این ویژگی جدید و پرکاربرد رو به گسترش است و سامسونگ امکان تنظیم زمان را به Always on در صفحه‌نمایش گلکسی اس ۷ اضافه کرده است.

2

گاهی اوقات در گوشی‌های همراه هوشمند شاهد ویژگی‌هایی هستیم که عملکرد آنها چندان به چشم نمی‌آید؛ اما در عمل واقعا کاربردی هستند، یکی از این قابلیت‌ها Always on است. این ویژگی با هدف کمتر روشن کردن صفحه‌گوشی موبایل ابداع شده است، به این ترتیب کاربرانِ گوشی‌هایی که صفحه‌نمایش آنها از این قابلیت بهره می‌برند قادر هستند بدون این که صفحه‌ گوشی را روشن کنند با یک نگاه از اعلان‌ها، زمان و سایر موارد مورد نیاز باخبر شوند.

امکان Always On هنوز در ابتدای راه خود است و گوشی‌های زیادی به این ویژگی مجهز نیستند، در حال حاضر گلکسی‌های سری اس ۷ سامسونگ و جی 5 ال‌جی از این قابلیت پرکاربرد بهره می‌برند. در این بین ویژگی Always on در گوشی ال‌جی امکانات بیشتری را برای تظیمات محتوای نمایش داده شده در اختیار کاربر قرار می‌دهد، سامسونگ نیز با توجه به صفحه‌نمایش AMOLED گوشی‌های پرچمدار خود قادر است تنها پیکسل‌های خاصی را برای استفاده از این ویژگی روشن کند که این امر منجر به صرفه‌جویی بسیار زیادی در باتری می‌شود.

Galaxy-S7-Always-on-Display-time-settings

امروز نیز شاهد بودیم که سامسونگ آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن Always On Display منتشر کرده است،‌ با استفاده از این آپدیت جدید کاربران کنترل بیشتری در استفاده از Always on در اختیار دارند. این آپدیت جدید کاربران را قادر می‌سازد تا زمان را در حالی که صفحه نمایش گوشی خاموش است تنظیم کنند. ناگفته نماند که از زمان عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس ۷ در اسفند پارسال بعضی از کاربران مشکلاتی را در مصرف زیاد باتری در حالت Always on مشاهده کرده‌اند که از قرار معلوم این آپدیت این مشکل را نیز برطرف می‌کند.

با این حساب اگر کاربر گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج هستید برای دریافت آپدیت جدید و استفاده از امکان تنظیم زمان در حالت Always on با گوشی خود به اپ استور گلکسی سامسونگ وارد شده و در قسمت اپلیکیشن‌ها آپدیت Always on را پیدا و نصب نمایید. راه دیگر نصب این آپدیت نیز وارد شدن به قسمت Settings و انتخاب گزینه Display است، در این مرحله به انتهای لیست رفته و گزینه About را انتخاب کنید. اگر تمامی مراحل را درست انجام داده باشید باید گزینه Update را مشاهده کنید.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. nokia lumia 920 می‌گوید

    سامسونگ و ال جی خسته نباشید..،
    نوکیا ۶سال پیش این قابلیت کاربردی رو روی ان۸ گذاشت و ۴سال پیش گلنس اسکرین رو روی لومیا ۹۲۰ گذاشت،
    حالا به نظر شما این قابلیت جدیدیه…

    1. محمد می‌گوید

      بله درست میگید اما ان هشت اصلا خاموش نمی شد