گوگل بالاخره از سرویس Spaces رونمایی کرد؛ ابزاری برای به اشتراک‌گذاری گروهی

جدیدترین اپلیکیشن گوگلی با نام Spaces که در واقع ابزاری در جهت به اشتراک گزاری آسان تصویر، موسیقی و ویدئو و… به صورت گروهی است سرانجام ساعاتی پیش منتشر گردید.

0

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وبلاگ رسمی گوگل، اپلیکیشن Spaces که از دو شنبه در دو نسخه اندرویدی و iOS به صورت عمومی عرضه گردیده، درواقع میتوان یک شبکه اجتماعی کوچک دانست که دیگر سرویس‌های مانتین ویوها از قبیل مرورگر کروم، یوتیوب و موتور جستجوی تصاویر در آن ادغام شده است.

کاربران با بهره‌گیری از این برنامه دیگر نیاز نیست لینک صفحات، تصاویر یا کد ویدئوهای مورد علاقه خود را ابتدا کپی کرده و سپس به اپلیکیشن پیام‌رسان منتقل نمایند، زیرا Spaces که حتی از طریق شورت کات مستقیم کیبورد  Gboard نیز قابل دسترس است، همان‌طور که گفته شد به یک مرورگر داخلی مجهز شده است.

spaces-android-100661230-large

علاوه بر این کاربران Spaces می‌توانند به صورت آنلاین و گروهی در مورد موضوع مورد بحث خود با دیگران صبحت نمایند و در آن واحد تصاویر مرتبط را جستجو و سپس با دیگران به اشتراک‌گذارند. ناگفته نماند که کاربران در این پیام‌رسان و اپلیکیشن موبایلی می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی دعوت شوند و در آن‌ها عضویت پیدا کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا هر کاربر دوستان، خانواده یا اطرافیان خود را به گروه از طریق پیام کوتاه، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی مورد نظر دعوت کند تا با آن‌ها گفت‌وگوی خصوصی یا عمومی داشته باشد.

spaces-ios-100661231-large

لازم به ذکر است که در حال حاضر گوگل اپلیکیشن پیام‌رسانی با نام Hangouts دارد، این اپلیکیشن آن‌گونه که باید و شاید نتوانسته نظر کاربران را جلب کند و افرادی که از آن استفاده می‌کنند از باگ‌های فراوان و عدم ثبات در پلتفرم‌های مختلف گله دارند. از طرف دیگر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، این روزها تنها وظیفه پیام‌رسانی را انجام نمی‌دهند و به اشتراک گذاشتن محتوای صوتی و تصویری بیشتر در این اپلیکیشن‌ها رواج پیدا کرده است، در این زمینه نیز انصافاً باید گفت که اپلیکیشن‌های دیگر بسیار بهتر از Hangouts گوگل عمل می‌کنند.

Google-Play-download-button App-Store-download-button

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.