پتنت جدید سامسونگ ساعت هوشمند شما را به پروژکتور و دست شما را به نمایشگر تبدیل می‌کند

سامسونگ به‌تازگی پتنتی را برای یک قابلیت ساعت هوشمند پر کرده که ممکن است خرید این دستگاه را بیش‌ازپیش ضروری کند. تکنولوژی‌ای که پتنت به آن پرداخته است به ساعت هوشمند اجازه می‌دهد که رابط کاربری را بر دست، بازو یا مچ کاربر بیفکند. این تصویر را می‌توان بر دیوارها یا سطوح دیگر نیز نمایش داد.

0

حالا کاربر چه‌کاری را می‌تواند به کمک این قابلیت انجام دهد؟ یک کاربرد آن اضافه کردن شماره تلفن‌ها با ضربه زدن بر شماره‌های نمایش داده شده بر دست کاربر است. می‌توان متن را به کمک کیبورد QWERTY، یا حتی استفاده از قابلیت تشخیص دستخط که بر پشت دست یا هر سطح دیگری که بتوان بر آن تصویری افکند نوشته می‌شود، به ساعت وارد کرد.

patent 3

اگر این پتنت به بار نشسته و شاهد وارد شدن محصول آن به بازار باشیم، دیگر ساعت‌های هوشمند به علت اندازه کوچک صفحه‌نمایش‌شان محدود نخواهند شد. بااین‌وجود ایده طوری به نظر می‌رسد که انگار با نهایی شدن چنین ساعت هوشمندی فاصله زیادی داشته باشیم.

patent 2

عنوان این پتنت «دستگاه‌های پوشیدنی و شیوه‌های کنترل وابسته» نام دارد. در پایین چند تصویر از این پتنت را برای شما قرار داده‌ایم.

patent 4

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.